Maar jij hebt toch een enorme geldboom!!!Maaij schreef:De diffuser is inderdaad erg gaaf, maar helaas ook erg €€€![]()
Zit nog te twijfelen of ik het moet doen, geldt ook voor de JCW spoiler
Dus zelfs dit wordt voor Maaij misschien teveel.
Nog een paar weekjes en dan is het volgend jaar!Maaij schreef:Geldboom groeit helaas erg langzaam met dit weer
Zal wel iets voor volgend jaar zijn
Volgens mij alleen carbon look?MR schreef:Niet ook in Carbon te krijgen? Ik vind het niet zo heel erg mooi, maar da kan ook aan de foto liggen.
MR
Ik ben niet echt een fan van die stickers. Je kan het nooit zo mooi plakkenkwiebje schreef:Persoonlijk vind ik de oude ook mooier. En dan een stickertje in die S zou hem ook goed staan.
Maar als jij het mooi vind is het toch goed. Het is jou auto
Alleen de S-je bedoel je? Die ga ik er niet meer op plakken. De meeste weten toch wel dat het een S-je isspeedy schreef:Je auto ziet er super vet uit, alleen is carbon niet mijn favoriet en ik vind het jammer dat je dat s 'je aan de zijkant er niet meer op hebt
![]()
Of plaats je dat s'je wel weer terug??
Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet![]()
Ik denk dat ik hem wel met de midwinter rit zie
Precies mijn gedachte. Ik zat er ook aan te denken om het in DS te laten spuiten.Menno schreef:Ik vind ze ook lekker strak en mooi laten zitten![]()
Enige wat ik wel een beetje raar vind is dat er nog chroom op zit terwijl dat voor bij de grill niet is..
Past ook op een Cooper, wel alleen voor de R56MM schreef:Mooi die nieuwe scuttles!
Die checkered...Waar kan je die krijgen? (nou ja, krijgen... zal wel kopen zijn...) En passen ze op de R56 cooper? Da's wel een ernstig geval van hebbuh hebbuh hebbuh hoor!
Onze sponsors