Gassen in Duitsland,vervelende fluittoon & trillende spi
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Toch blij dat ik al die geluiden niet heb of hoor. 210+ geen gefluit of gekras. Wel lekkere race toon uit de Simota filter en de eisenmann uitlaat. Beide buitenspiegels trillen bij die snelheid wel aardig ja.
iDD..... als dat het niet is is het misschien de 600watt subwoofer waardoor ik geen fluittoon hoor...
iDD..... als dat het niet is is het misschien de 600watt subwoofer waardoor ik geen fluittoon hoor...
- mikev
- One wheel wonder
Bericht
Opzich ben ik blij te horen dat ik niet helemaal uniek ben en niet de enige ben die de fluittoon hoort.
Na de service beurt waar ik deze puntjes heb aangegeven ben ik helaas niet meer naar duitsland geweest en over het algemeen wil ik in Nederland liever geen 200 knallen. Ik ga over 2 weken weer Duitsland bezoeken en zal dan weer even goed luisteren!
Na de service beurt is mijn bestuurdersspiegel eigenlijk alleen maar meer gaan klapperen terwijl de rechter buitenspiegel helemaal neutraal blijft. Daar heb ik nu zelfs met >140 last van, en dat rij ik wel regelmatig!
Na de service beurt waar ik deze puntjes heb aangegeven ben ik helaas niet meer naar duitsland geweest en over het algemeen wil ik in Nederland liever geen 200 knallen. Ik ga over 2 weken weer Duitsland bezoeken en zal dan weer even goed luisteren!

Na de service beurt is mijn bestuurdersspiegel eigenlijk alleen maar meer gaan klapperen terwijl de rechter buitenspiegel helemaal neutraal blijft. Daar heb ik nu zelfs met >140 last van, en dat rij ik wel regelmatig!

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook andere merken hebben daar schijnbaar last van.
Neem nou deze Mercedes W211.
Die begint ook te fluiten.... bij 290 km/h.
Maar bij 300 km/h wordt 't gelukkig weer rustiger...

Neem nou deze Mercedes W211.
Die begint ook te fluiten.... bij 290 km/h.
Maar bij 300 km/h wordt 't gelukkig weer rustiger...

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors