MM's coopertje! - nieuwe modjes

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

12 nov 2007, 22:50

Dat is zwaar klote :evil: maar dit zal niet de laatste steenslag zijn hoor die je erop krijgt :wink: Kop op. Stekte met het herstel

Greetz BigD

p.s. miss kun je de dader vinden uit de 2 bedrijven waar je het nummer van hebt aan de hand van de soort vrachtwagen :roll:
MM
MM

06 jan 2008, 19:43

Afgelopen donderdag is mijn coopertje een dagje bij van Leeuwen geweest. Hij had 't er goed naar z'n zin, en stond te stralen toen ik 'm op kwam halen. Zowel de krasjes aan de zijkant als de steenslag aan de voorkant zijn verdwenen.

Verder de laatste tijd nog wat modjes: spatlappen voor en achter, geen grote flappen, maar hele beschaafde, ziet er strak uit, en m'n minietje wordt wat minder snel vies. En natuurlijk de checkered valve caps d'r op gezet. En niet te vergeten: de newminiclub sticker zit er op! Ik heb nog silvervision lampjes liggen voor in de voorknippers, maar die moeten er nog steeds in. Als dat gebeurd is, zal ik weer es foto's plaatsen.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

06 jan 2008, 19:56

Wij willen nu al foto's zien hoor. :wink:
MM
MM

06 jan 2008, 19:59

't is donker buiten >)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

06 jan 2008, 20:51

MM schreef:'t is donker buiten >)

Ja, dan heb je zeker die Bossche Bol nog niet gezien op de achterbank :mrgreen: Zag je Coopertje staan. Super van van Leeuwen dat ze dat voor je gefixt hebben. My favourites :wink:

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MM
MM

07 jan 2008, 13:03

Hahaha, had je me mooi tuk! Ik gelijk de voordeur uitgesneld, om te kijken of er niets lag te rotten :''O
Stinkt anders zo, als ik maandagochtend vroeg in m'n coopertje stap. :lachuh

Terug naar “Show your ride”