Dat is een betere prijs!
Blijft het natuurlijk gewoon een 4 kanaals versterker met wat klein spul...
De mijne ziet er binnenkort ook zo uit: heb toch een nieuwe woofer gekocht (een 8") voor de kofferbakbodem, de Lanzars bleken niet geschikt om in een klein behuizing te spelen.
Later meer in mijn eigen topicje..
DPSM : Digital Power Sound Module
- kooitje
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik heb het er ook in zitten !!!!
Ben er wel tevreden over, toch zijn de laagste bassen met een goeie sub ietsjes beter, maar wil niet ruilen met een goeie SUB, alles is SUPER helder.
De surround switch had ik er wel uit kunnen laten, das niet bijzonder.
SUPER SOUND !!
Ben er wel tevreden over, toch zijn de laagste bassen met een goeie sub ietsjes beter, maar wil niet ruilen met een goeie SUB, alles is SUPER helder.
De surround switch had ik er wel uit kunnen laten, das niet bijzonder.
SUPER SOUND !!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben ongeduldig en wil inderdaad graag beginnen om het er in te zetten, maar het lijkt er op dat ik volgende week pas tijd heb.
Misschien neem ik morgen een middagje vrij als het weer een beetje inorde is
Of anders rij ik donderdag zonder deur- en zijpanelen naar Tilburg waar ik in het weekend ben, en neem ik alles mee wat er nog niet in zit
Wat me het meeste zorgen baart is de oude sound deadening die ik er in heb geplakt. Die moet er uit om die van Mini er in te plakken. Als ik pech heb moet ik die millimeter voor millimeter gaan afsteken en dat vreet tijd.
Misschien neem ik morgen een middagje vrij als het weer een beetje inorde is

Of anders rij ik donderdag zonder deur- en zijpanelen naar Tilburg waar ik in het weekend ben, en neem ik alles mee wat er nog niet in zit

Wat me het meeste zorgen baart is de oude sound deadening die ik er in heb geplakt. Die moet er uit om die van Mini er in te plakken. Als ik pech heb moet ik die millimeter voor millimeter gaan afsteken en dat vreet tijd.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou idd 'n hoop tijd kosten.
Eventueel eerst met een krachtige föhn verhitten en dan met de spatel afsteken.
Toch niet die zwarte, zelfklevende loodbitumen?Berthil schreef:Wat me het meeste zorgen baart is de oude sound deadening die ik er in heb geplakt. Die moet er uit om die van Mini er in te plakken. Als ik pech heb moet ik die millimeter voor millimeter gaan afsteken en dat vreet tijd.

Dat zou idd 'n hoop tijd kosten.
Eventueel eerst met een krachtige föhn verhitten en dan met de spatel afsteken.
Onze sponsors