Ik liep vandaag wat te slenteren door de stad naar mn broertje toe en toen liep ik langs de Onitsuka Tiger Store op de Herengracht.
Wat schept mijn verbazing! Miniatuur MINI clubmans in de etalage! en MINI schoenen! Net nieuw.
ik ga vandeweek wel even terug om te kijken of er wat moois tussen zit.
iDD........CLICK!
MINI @ Onitsuka Tiger store Amsterdam
- iDarkDesign
- Transformer
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ah, net op de terugweg nogmaals langs gelopen. De schoenen zijn allemaal nog afgeplakt met ducttape. Ze zullen ze dus ook nog niet mogen verkopen. Maar ze hebben ze al wel!
iDD
iDD
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
@ Raymond
Vergeet het maar...
Ik ben vandaag bij Tribute langs geweest. En daar nagevraagd. De bedrijfsleider heeft naar Onituska Tiger gebeld en het gevraagd. Ze zijn alleen te koop bij 5 winkels. 2x Groningen
, Amsterdam, Etten leur en nog een winkel. En verder bij alle dealers. Zelfs als je de kleur en maat aangeeft is het niet mogelijk voor een andere winkel om ze te bestellen... Dus op naar de dealer 
Vergeet het maar...

Ik ben vandaag bij Tribute langs geweest. En daar nagevraagd. De bedrijfsleider heeft naar Onituska Tiger gebeld en het gevraagd. Ze zijn alleen te koop bij 5 winkels. 2x Groningen

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zaterdag ff passen etc. Eindelijk een kerstcadeau van 'm in al die jaren

Dan vraag ik het maar aan mijn broer.Moet die ze maar in A'dam halen.pimmy schreef:@ Raymond
Vergeet het maar...![]()
Ik ben vandaag bij Tribute langs geweest. En daar nagevraagd. De bedrijfsleider heeft naar Onituska Tiger gebeld en het gevraagd. Ze zijn alleen te koop bij 5 winkels. 2x Groningen, Amsterdam, Etten leur en nog een winkel. En verder bij alle dealers. Zelfs als je de kleur en maat aangeeft is het niet mogelijk voor een andere winkel om ze te bestellen... Dus op naar de dealer
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
als je nou voor mij ook ff een paar regelt krijg je een karma erbij....sta je tenminste niet meer rood (je karma-saldo dan..)Raymond schreef:
Dan vraag ik het maar aan mijn broer.Moet die ze maar in A'dam halen.pimmy schreef:@ Raymond
Vergeet het maar...![]()
Ik ben vandaag bij Tribute langs geweest. En daar nagevraagd. De bedrijfsleider heeft naar Onituska Tiger gebeld en het gevraagd. Ze zijn alleen te koop bij 5 winkels. 2x Groningen, Amsterdam, Etten leur en nog een winkel. En verder bij alle dealers. Zelfs als je de kleur en maat aangeeft is het niet mogelijk voor een andere winkel om ze te bestellen... Dus op naar de dealer
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
voor 10 euro koop ik nog niet eens 1 broekzak....Raymond schreef:Denk niet dat ik het daarvoor ga doen, gezien je vorige actie
Maak je tien euro over voor een nieuwe broek... Als dank voor het poetsen krijg je dit

Onze sponsors