Motor Cooper houdt in..
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Motor Cooper houdt in..
Sinds een tijdje heb ik dat mijn motorblok inhoudt bij hoge toeren..(als ik terug schakel om iemand in te halen) de trekkracht is dan helemaal weg! Ik heb dit in het begin ook wel EENS gehad wat ik dan deed is even contact uit en opnieuw starten en dan was het weg! Maar nu komt het zo vaak voor dat het irritant begint te worden.. weet iemand wat dit kan zijn?
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoe erg is de trekkracht weg.. en gaan er ook lampjes branden?
Wij hebben zelfs eens gehad dat die eerst inhield.. dus je geeft gas, maar niemand thuis.. na een paar tellen ineens weer normaal vermogen
... die zelfde dag was heel het vermogen weg en bleek een stomme luchtdruksensor de veroorzaker van dit probleem. Leuke is dat je motor dan in noodloop draait en een overjarige Fiat Panda meer vermogen heeft op dat moment 
Wij hebben zelfs eens gehad dat die eerst inhield.. dus je geeft gas, maar niemand thuis.. na een paar tellen ineens weer normaal vermogen

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of heb je een ander open filter geplaatst die niet helemaal afsluit?.
Het kan ook valse lucht zijn. Een scheur in de slang van gasklephuis naar luchtfilterhuis.mso schreef:Nee ben er nog niet achter.. laatste tijd doet ie het minder.. misschien de koud hahamaar ik hou het in de gaten!
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar het zou idd kunnen dat door de koude lucht de slang iets gekrompen is en geen valse lucht doorlaat.. een paar weken terug toen hij nog wel inhield was het ook redelijk koud..maar ik kijk het gewoon nog even aan..vind het namelijk best raar dat het nu ineens gestopt is!
Nee heb nog het standaard luchtfilter + huiswerner schreef:Het kan ook valse lucht zijn. Een scheur in de slang van gasklephuis naar luchtfilterhuis.mso schreef:Nee ben er nog niet achter.. laatste tijd doet ie het minder.. misschien de koud hahamaar ik hou het in de gaten!

Maar het zou idd kunnen dat door de koude lucht de slang iets gekrompen is en geen valse lucht doorlaat.. een paar weken terug toen hij nog wel inhield was het ook redelijk koud..maar ik kijk het gewoon nog even aan..vind het namelijk best raar dat het nu ineens gestopt is!
Hoog- en laagvlieger
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors