Bij het bestellen van mijn auto ben ik ervanuit gegaan dat ik het bluetooth verhaal door een ander bedrijf kon laten instellen cq. inbouwen. Nu ben ik daar geweest en is het zeer moeilijk om dit te doen. Schijnbaar zit er een bescherming op BMW onderdelen op.
Facts:
- R56
- multifunctioneel stuurwiel
- radio mini boost cd
Nu wil ik dus concreet mijn telefoon via mijn stuur bedienen. Is er iemand die hier ervaring, achteraf, mee heeft? De parott (?) oplossing heb ik ook al gehoord, maar vind dat eerlijk gezegd niet mooi als je het op een andere manier ook kunt laten doen. Mogelijk weet iemand een bedrijf die mij wel hierin kan ondersteunen, met normale prijzen zonder dat ik er financieel op leeg loop, dus de Mini dealer houd ik even buiten beschouwing. Mogelijk zijn er ook foto's van zodat ik deze mee kan nemen.
Hoor graag van jullie,
MiniMe!
Achteraf bluetooth toch aansluiten op mf stuurwiel
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad, die Evo heb ik ingebouwd ( zie mijn gallery voor het dashboard ).
Ik ben er wel tevreden over.
De bediening via het stuurwiel is alleen volume + en - en opnemen/ophangen. Verder is er ( afhankelijk van je telefoon ) de mogelijkheid om "voicedialing" te doen.
Je ziet je telefoonboek niet ergens verschijnen. Wat je wel ziet is "Telefoon active" in het display van de radio.
Er is ook een Parrot met een klein display waarbij je wel je lijst ziet, maar dat heb ik zelf nog niet in een Mini gezien.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
Grtz,
Rob
Ik ben er wel tevreden over.
De bediening via het stuurwiel is alleen volume + en - en opnemen/ophangen. Verder is er ( afhankelijk van je telefoon ) de mogelijkheid om "voicedialing" te doen.
Je ziet je telefoonboek niet ergens verschijnen. Wat je wel ziet is "Telefoon active" in het display van de radio.
Er is ook een Parrot met een klein display waarbij je wel je lijst ziet, maar dat heb ik zelf nog niet in een Mini gezien.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.
Grtz,
Rob

- Kewou
- Leerling Mini lid
Bericht
Als je een nummer kiest uit je telefoonlijst is het dus "kiezen met de telefoon zelf
en dan neemt de kit het over? Die met dat kleine schermpje is de 3100 volgens mij
en de evo is ook bekend als 3000 dacht ik?
Eennuh, dat dashboard was dat alleen voor die parrot of was je nieuwsgierig wat
er achter zat ofzo?
(Maar volgens mij ziet dat er heftiger uit dan het werkelijk is, of niet?)
en dan neemt de kit het over? Die met dat kleine schermpje is de 3100 volgens mij
en de evo is ook bekend als 3000 dacht ik?
Eennuh, dat dashboard was dat alleen voor die parrot of was je nieuwsgierig wat
er achter zat ofzo?

(Maar volgens mij ziet dat er heftiger uit dan het werkelijk is, of niet?)
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Je kunt kiezen met de telefoon inderdaad, maar je kunt ook je contacten in je telefoon naar de kit sturen. Deze vraagt dan om een naam in te spreken en voortaan kies je dat nummer door de naam te zeggen, werkt perfect.
De 3000 is anders dan de evo, de evo is nieuwer.
Dat dashboard was alleen voor de Parrot
en het is redelijk te doen, maar niet zonder handleiding, er zitten schroeven waar je ze noooit zou zoeken
Grtz,
Rob
De 3000 is anders dan de evo, de evo is nieuwer.
Dat dashboard was alleen voor de Parrot

Grtz,
Rob

Onze sponsors