Ok de kogel is door de kerk. Ik ga ze, kopen, en niet in duitsland . Ik denk dat ik het meeste kans heb dat de zaak de banden gaat betalen als ik ze bij mijn dealer koop.en dan heb ik ook direct geen last van de kost van werkuren, aangezien ze dan toch gewoon geplaatst worden tijdens het groot onderhoud binnen 950 km.
Maar ik ben vandaag ook met ons mama naar de clubman gaan zien (ze vond hem afschuwelijk ) en daar zeggen ze dat mijn banden nog ongeveer 15k mee kunnen (al twijfel ik toch serieus over de achterste (kan je ergens zo'n meterje kopen? Auto5?) maar als ze nog 15k meekunnen zou ik dan de velgen nu al kopen of wachten tot na de winter?
Denk aan uw eigen veiligheid en leg winterbanden op wielen die je er nu op hebt ... Scheelt echt veeeel. Ik heb twee jaar geleden ook de winter doorkropen met zomerbanden met een goed profiel, en ik had overal miserie. Vorige winter dan winterbanden gelegd en super content van, het kost wel wat, maar het is toch voor je eigen veiligheid.
Winterbanden hebben al effect tov zomerbanden bij 7° ...
Ja winterbanden zijn sowiso geen optie. De zaak pakt nooit of te nooit winterbanden. Onze pa gelooft daar niet in . Dusjah Als er nieuw banden op komen dan komen er toch gewone banden op. Geen zomer, noch winter.
Daarmee kunt ge da wel voorkomen ja, velgen regelmatig kuisen. Mijn velgen blijven er ook gewoon onder in de winter, maar die zijn monoblocks met van die fake bouten . Ik "behandel" (lees gewoon es spuiten ) mijn velgen altijd met een siliconespray, dat beschermt zowa en daarmee gaat het vuil er sneller af.
Laatst gewijzigd door Fred op 22 nov 2007, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.