Tering twee! Ik ga ook auto's poetsen de hele dag... als ik daarvan twee van karren kan rijden... jeetje!
MR
VOLDOENDE PLAATS:: 25-11 / 2-12 Meguiars clinic HBest Alkmaa
- tysie
- Be Mini
Bericht
is het onoverkomelijk dat er eerst gewassen moet worden alvorens over te gaan op het betere poetswerk.
Des te vervuilder de auto is, des te langer doe je er over om hem te wassen en er is maar één wasstraat en meerdere
mensen die ook hun auto moeten reinigen.
Het is handig om het ergste vuil er al af te hebben, handig maar dus niet noodzakelijk. Omdat jullie van ver komenricktolboom schreef:Het zal vast al ergens staan maar moetie eerst gewassen worden ofnie?
is het onoverkomelijk dat er eerst gewassen moet worden alvorens over te gaan op het betere poetswerk.
Des te vervuilder de auto is, des te langer doe je er over om hem te wassen en er is maar één wasstraat en meerdere
mensen die ook hun auto moeten reinigen.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Mensen ik moet helaas afhaken voor aanstaande zondag Mijn auto vanochtend bij de dealer gezet voor reparatie bleek er nog iets bij te komen(de radiateur) die ze niet op voorraad hebben dus mijn auto Dinsdag pas terug heel klote. Voor de anderen veel plezier
@tysie: zou ik eventueel de volgende keer mee kunnen als er voldoende plaats is? Je hebt PM
Greetz BigD
@tysie: zou ik eventueel de volgende keer mee kunnen als er voldoende plaats is? Je hebt PM
Greetz BigD
Onze sponsors