PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- MCmies
- Enthousiast
Bericht
JCW stoelen
Hé Hans,
Wat betaal je nou voor die stoelen bij Timmermans als ik vragen mag? Het kan niet anders dan veel goedkoper zijn dan hier. Ik heb daar mijn remmenset en tuningkit laten monteren. En die JCW stoelen staan nog hoog op mijn verlanglijstje
Wat betaal je nou voor die stoelen bij Timmermans als ik vragen mag? Het kan niet anders dan veel goedkoper zijn dan hier. Ik heb daar mijn remmenset en tuningkit laten monteren. En die JCW stoelen staan nog hoog op mijn verlanglijstje

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

De spoiler is helaas nog steeds niet binnen. USPS is niet zo snel en hun tracking systeem zuigt
Helaas geen geld meer op dit moment. Wel een setje MINI velgen voor in de winter gekocht (17")
Ik heb er inderdaad wat over gelezen. We zullen zienmderijke schreef:Ik hoop dat de jcw spoiler niet gaat 'fluiten' met de rijwind.

De spoiler is helaas nog steeds niet binnen. USPS is niet zo snel en hun tracking systeem zuigt

Gaaf HansHans schreef:Hey maaij, ik heb vandaag de jcw stoelen besteld bij Benito.. waar blijf je dan?

Helaas geen geld meer op dit moment. Wel een setje MINI velgen voor in de winter gekocht (17")

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik wilde eigenlijk voor een gebruikte setje gaan, maar de prijzen vielen echt tegen. Vaak veel te hoog en/of beschadigd. Toen even gekeken wat er aftermarkt allemaal te koop was. De prijs was ongeveer vergelijkbaar met de velgen die ik nu voor een speciale prijs van mijn dealer heb gekregen. Keuze was toen snel gemaakt 

Onze sponsors