Pixel-art MINI

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 10:48

Ik heb nog wel een mini op mijn pc staan die bij jou past. Zal hem straks wel even aanpassen voor je. Grotendeels klopt hij al. :)
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 11:02

Ik heb het onderschrift van Kwiebje gejat en de rest heb ik zelf aangepast, incl de limo.

Hier de jouwe:

Afbeelding

Houdoe Henk
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 11:02

Hahah, Kwiebje, ik was je voor :P
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 11:59

henkietenk heb je ook Black eye Purple in de aanbieding???? :wink:

Zie het wel alvast bedankt :D
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 12:06

Afbeelding

Gheghe
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 12:38

Vette plaatjes!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 30 apr 2006, 12:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 12:39

New Mini:

Afbeelding

Of deze (aangezien het misschien raar staat dat je striping doorloopt in de uitsparing voor je nummerbord op de achterklep:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door henkietenk op 30 apr 2006, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 12:42

Ziet er goed uit Henk!

Echt lache die dingen.
Volgens mij heeft iemand zich wel kapot verveeld wil je zoiets bedenken en maken. Ik denk dat je daar best een tijdje mee bezig bent…
Afbeelding
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 12:47

henkietenk schreef:New Mini:

Afbeelding
Bedankt Henkietenk :wink:
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 12:50

CooperS-indiblue schreef:Ziet er goed uit Henk!

Echt lache die dingen.
Volgens mij heeft iemand zich wel kapot verveeld wil je zoiets bedenken en maken. Ik denk dat je daar best een tijdje mee bezig bent…
Als je op het forum kijkt bij autoweek (ik weet dat je lid bent) zie je bij Knutselhoek een Mangatopic, daar staan echt heel veel van dit soort plaatjes. Het bewerken kost niet echt veel tijd, maar zo'n ding vanaf niks opbouwen tot zoiets is volgens mij aardig wat werk. Jij bent ook al voor jezelf begonnen zie ik :lol:

Heb je btw die striping in het echt er ook al op staan? Ziet er wel gaaf uit namelijk!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 12:58

henkietenk schreef:
CooperS-indiblue schreef:Ziet er goed uit Henk!

Echt lache die dingen.
Als je op het forum kijkt bij autoweek (ik weet dat je lid bent) zie je bij Knutselhoek een Mangatopic, daar staan echt heel veel van dit soort plaatjes. Het bewerken kost niet echt veel tijd, maar zo'n ding vanaf niks opbouwen tot zoiets is volgens mij aardig wat werk. Jij bent ook al voor jezelf begonnen zie ik :lol:

Heb je btw die striping in het echt er ook al op staan? Ziet er wel gaaf uit namelijk!
Oke wist niet dat ze die op autoweek hadden. Het aanpassen ervan kost inderdaad geen tijd, zeker niet als je auto voor je slaapkamerraam staat!

Nee die strepen staan er nog niet op, maar komen er komende zaterdag op als het goed is.
Afbeelding
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 13:09

Hahah, bij jou ook al onder het slaapkamerraam! Eigenlijk zou ik een afstandsbediening moeten hebben om voor het slapengaan even de motor te kunnen horen! Hahah.

Gaaf hoor die striping, ben benieuwd hoe het in het echt is! Ik zat een poosje terug te denken aan Viperstrepen, ziet er erg gaaf uit en niet iedereen heeft dat. Maar aangezien ik al Bonnet-striping heb (waar ik al veel voor betaald heb achteraf bij de dealer) vind ik het zonde om ze er af te halen. Misschien een andere keer. Eerst mijn CooperS-uitlaat eronder hangen!
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

30 apr 2006, 15:41

henkietenk schreef:Hahah, bij jou ook al onder het slaapkamerraam! Eigenlijk zou ik een afstandsbediening moeten hebben om voor het slapengaan even de motor te kunnen horen! Hahah.
Effe off topic: Kijk maar eens op de volgende link van camco systems
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 16:00

Gaaf man! Lekker op het terras zitten en je auto vanaf het terras alvast laten koelen dmv de airco! Eigenlijk moet dan ook de functie: radio aanzetten, erop zitten! Hoppa vanaf een metertje of 100 raampjes omlaag en radio aan :dansen
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2006, 17:07

henkietenk schreef:Hahah, bij jou ook al onder het slaapkamerraam! Eigenlijk zou ik een afstandsbediening moeten hebben om voor het slapengaan even de motor te kunnen horen! Hahah.

Gaaf hoor die striping, ben benieuwd hoe het in het echt is! Ik zat een poosje terug te denken aan Viperstrepen, ziet er erg gaaf uit en niet iedereen heeft dat. Maar aangezien ik al Bonnet-striping heb (waar ik al veel voor betaald heb achteraf bij de dealer) vind ik het zonde om ze er af te halen. Misschien een andere keer. Eerst mijn CooperS-uitlaat eronder hangen!
Ons huis ligt op een berg, mijn kamer zit aan de zijkant van die berg. De woonkamer hangt deels over mijn kamer en deels op die berg. Recht naast mijn kamer zit de garage en ik heb voor mijn kamer een kinderkop-padje verbreed waar mijn auto precies op past! Dus ik doe mijn gordijn 's ochtends open en voilá, ik kijk recht tegen mijn auto aan.

Ja de Viper-striping is een beetje mijn idee. Niet te dun niet te breed en niet te ver van elkaar af. Ik heb geen bonnet-strepen, die komen er ook niet op. Alleen mijn dak en spoiler worden ge-striped. Ben zelf ook heel benieuwd hoe het gaat worden!

Vandaar ook dat mijn plaatje alvast voorzien is van strepen.
Afbeelding

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”