hallo
ik weet dat er al veel info staat op het forum maar toch vraag ik jullie hulp
vandaag heeft de dealer in hoogeveen (bmw) mijn navigatie upgedate naar een nieuwere versie alleen heb ik nog steeds geen nl taal of menu
versie wat er nu staat sw 3 1/63 ( kan het ook al geweest zijn dat weet ik zo niet )
ik heb dus nu een mk 3 cd rom navigatie computer
wat kan ik er nu nog aan doen of hebben zij de goeie software ook niet want de monteur dacht dat zij misschien ook nog een andere sofware update moesten hebben
graag hoor ik van jullie
groetjes
andre
Navigatie wel upgedate maar geen nl taal????
- Eddie
- Enthousiast
Bericht
SW 3 1/63 is inderdaad de meest recente versie voor de cd-rom navigatie systemen (Mark III), sinds het uitkomen van de DVD versie wordt die niet meer verder ontwikkeld.
Ik heb op meerdere plekken in dit forum gelezen dat nederlands gesproken niet mogelijk is met de cd-rom versie, echter niemand heeft dit met zekerheid kunnen zeggen.
Ik las in je andere topic dat thommy.nl de oplossing zou hebben, hoe is dit afgelopen dan?
Ik heb op meerdere plekken in dit forum gelezen dat nederlands gesproken niet mogelijk is met de cd-rom versie, echter niemand heeft dit met zekerheid kunnen zeggen.
Ik las in je andere topic dat thommy.nl de oplossing zou hebben, hoe is dit afgelopen dan?
- andre20
- One wheel wonder
Bericht
iemand anders had het door hem ook laten doen was maar gedeeltelijk gelukt
daarom heb ik er af gezien
nu staan op marktplaats ook en paar personen die het wel kunnen de mk3 naar de nl taal en aanwijzingen te laten omzetten
prijzen verschillen van 20 tot 50 euro maar is mogenlijk en zelfs met de nieuwe sotfware 2007 in nl
ik laat het nog wel horen
groetjes
andre
Link naar Marktplaats
navigatie
halloEddie schreef:SW 3 1/63 is inderdaad de meest recente versie voor de cd-rom navigatie systemen (Mark III), sinds het uitkomen van de DVD versie wordt die niet meer verder ontwikkeld.
nu staan op marktplaats ook en paar personen die het wel kunnen de mk3 naar de nl taal en aanwijzingen te laten omzetten
prijzen verschillen van 20 tot 50 euro maar is mogenlijk en zelfs met de nieuwe sotfware 2007 in nl
groetjes
andre
Link naar Marktplaats
mini rocks
- andre20
- One wheel wonder
Bericht
hallo
heeft dan niemand hier op de new mini club het zelfde als ik met zijn navigatie gehad en veranderd ?
want anders zal ik toch bij die personen een update laten doen of een mk4 computer moeten kopen
want ik wil het wel goed hebben en daar zit ik een beetkje mee
mvg
andre
Re: navigatie
andre20 schreef:halloEddie schreef:SW 3 1/63 is inderdaad de meest recente versie voor de cd-rom navigatie systemen (Mark III), sinds het uitkomen van de DVD versie wordt die niet meer verder ontwikkeld.
groetjes
andre
Link naar Marktplaats
hallo
heeft dan niemand hier op de new mini club het zelfde als ik met zijn navigatie gehad en veranderd ?
want anders zal ik toch bij die personen een update laten doen of een mk4 computer moeten kopen
want ik wil het wel goed hebben en daar zit ik een beetkje mee
mvg
andre
mini rocks
- Blont-007
- NMC Legend
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed gevonden! Dat kon ik me niet meer herinneren...Blont-007 schreef:kijk ff her, ff de zoekfunctie gebruiken.![]()
http://www.newminiclub.nl/forum/about338.html
Onze sponsors