15 x 12 x 3 is ook 540 euro...
Anyway,
het blijft pinda's!

Hoeveel waarborg wordt er "standaard" op gegeven? 1 of 2 jaar?crossbytje schreef:Ik ben ondertussen op koopjesjacht en er valt mij op dat de dealers hun kortingen berekenen op de basisprijs (excl opties!) wat raden jullie mij aan om te eisen?
(ik zie net dat 2jaar extra waarborg 390euro waard is, 3j extra is 590euro)
dus, "jouw" garagist leverd je gratis een nieuwe mini en daarbovenop nog eens de volle garantie ookcrossbytje schreef:Ondertussen zijn we weer wat ouder en wat wijzer geworden. Ik heb ook eens prijs laten maken bij een gewone garage waar we al langer klant zijn. (geen officiele dealer dus)
Deze garagist (die van tijd tot tijd nieuwe VW's, BMW's en Audi's verkoopt) is dan ook gewoon naar een (bevriend) BMW/MINI-dealer toegestapt en daar een offerte laten maken. Het resultaat is dat die dealer ook de 5% geeft, en een garagevoordeel (soort commissie voor de portemonnee mijn garagist). Deze laatste is wel zo vriendelijk om dit naar mij door te storten en mij dus nog 2% extra korting te geven.
De relatie tussen de garagist en de MINI-dealer is goed, dus voor onderhoud en garantiesubtiliteiten zitten we ook goed.
Nu nog even overleggen en de sponsor (= de bank) een bezoekje brengen, en als we snel genoeg beslissen dan heeft de dealer nog een gaatje vrij en kan de MINI in januari geleverd worden!
Spannend!
;-)
Onze sponsors