coendek schreef:Pretty Cooper schreef:Deze sticker had New-Mini toch ook? Of heb je Spyda die bij Renova achterover laten drukken![]()
BTW, solly ik vind het too much. Maaaar , als het alleen voor de winter isLijkt het niet zo gauw vies.
![]()
Gr, PC
en nog 1
Ik spiek altijd even in jouw topic, toevallig nu ook ff in de gallery. Tsja, we zijn in Breda gewoon nieuwsgierigcoendek schreef:
jij hebt al weer zitten spieken marss!!!!
we'll see inderdaad... druk is COOL![]()
coen
marss schreef:Ik spiek altijd even in jouw topic, toevallig nu ook ff in de gallery. Tsja, we zijn in Breda gewoon nieuwsgierigcoendek schreef:
jij hebt al weer zitten spieken marss!!!!
we'll see inderdaad... druk is COOL![]()
coen![]()
Als het te druk is, ondanks dat het cool is (ieder zijn smaak), dan is die sticker er in no time af (net als je daksticker).
marss
Okay, ben benieuwdcoendek schreef: maar is niet hetzelfde als die andere mini het heeft... dit is wel echt anders
Coen
Hij is ook speciaal maar wil voor tijdelijk iets extreems.. dus daarom ditPretty Cooper schreef:Okay, ben benieuwdcoendek schreef: maar is niet hetzelfde als die andere mini het heeft... dit is wel echt anders
CoenEnnuh, zie m'n opmerking als een compliment. Voor mij is je MINI al heel speciaal.
gr, PC
Onze sponsors