Hallo,
Ik heb een tomtom Go 700. Inderdaad nog het oude wat bollere model.
Ik vraag me af, waar een ieder zijn navigatie-ding (bedenk er eens een leuk woord voor) bevestigt. Mijn ervaring is, is dat het ding midden onder op de voorruit of links onder op de voorruit eigenlijk nogal wat ruimte in beslag neemt, zodat je het overige verkeer niet goed ziet. Ik vind het ook geen oplossing om dat ding te bevestigen op de snelheidsmeter. Ik denk dat ik een redelijke oplossing heb door het ding links boven op de voorruit te plakken.... en toen kwam de zon en moest de zonneklep naar beneden; geeft dus een probleem met de tomtom. De oplossing van iemand hier met zijn navigatiesysteem om dat naast zijn stuur te plaatsen vind ik geweldig; vraag me alleen af hoe ik dat met die tomtom voor elkaar kan krijgen.
Kortom; heeft er iemand een suggestie?
Plaatsing TomTom
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Plaatsing TomTom
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de noholes dashmount. Eerst met PDA en nu met TomTom XL. Ik heb de originele TomTom steun aangepast en hem op de dashmount geschroeft. Prima plek daar, niet recht voor je bakkes en meestal in de schaduw (dus afleesbaar). Ook makkelijk te bedienen op deze plek.

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zihjn diverse oplossingen daarvoor. Ik heb al wat dingen gezien bij Mini rijders hier. Oplossingen zoals Berthil al noemt met een houder en daaraan je TomTom. Ik heb zelf een Kuda houder. Erg mooi daar tegen aan kan je dan ook je TomTom schroeven.
Via gpsshop.nl vind je wellicht wel wat oplossingen daarvoor. Maar naast je de dashboard is zeker een oplossing.
MR
Via gpsshop.nl vind je wellicht wel wat oplossingen daarvoor. Maar naast je de dashboard is zeker een oplossing.
MR
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn oplossing ziet er zo uit.
De ronde schijf heb ik bevestigd 3M Dual Lock strips (zie http://shop.x-sportscam.nl/accessoires- ... a11f7a04c8).
Dubbelzijdig tape moet ook wel werken.
Bedrading is weggewerkt achter het dashboard, komt bij stuurkolim weer naar buiten.

Succes
De ronde schijf heb ik bevestigd 3M Dual Lock strips (zie http://shop.x-sportscam.nl/accessoires- ... a11f7a04c8).
Dubbelzijdig tape moet ook wel werken.
Bedrading is weggewerkt achter het dashboard, komt bij stuurkolim weer naar buiten.

Succes
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Momenteel heb ik mijn TomTom aan mijn linkervoorzijruit zitten; bevalt me erg goed. Neemt het minste zicht weg. Eén nadeeltje. Ik kan het raam niet meer naar beneden doen
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij kun je zelf ook wel zoiets maken, van b.v. plexiglas/of eventueel een ander glad kunststof.
Succes.
Die had ik nog over van mijn oude PDA/nav.systeem.dude-nl schreef:bij mij zit hij net als bij hamar.
aleen dan wel aan het raam en niet op een schijf...
waar kan ik die schijf krijgen?
zat niet bij mijn tommie...
Volgens mij kun je zelf ook wel zoiets maken, van b.v. plexiglas/of eventueel een ander glad kunststof.
Succes.
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb m'n Becker helemaal onderin geplaatst,
Minder goed afleebaar maar ook mooi uit het zicht weggewerkt.

Als je hem erg veel gebruikt minder handig.
Voor die keer dat ik hem nodig heb is het een mooie oplossing.
Minder goed afleebaar maar ook mooi uit het zicht weggewerkt.

Als je hem erg veel gebruikt minder handig.
Voor die keer dat ik hem nodig heb is het een mooie oplossing.

- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Die "dubbele klok" versie vind ik ook het mooiste, maar is helaas (nog) niet mogelijk bij een R56.
Ik vraag me af of er niet iemand met een idee komt om iets te regelen met de toerenteller... bijvoorbeeld een ombouw met ruimte voor een gps.
't Is maar een wild idee
Ik vraag me af of er niet iemand met een idee komt om iets te regelen met de toerenteller... bijvoorbeeld een ombouw met ruimte voor een gps.
't Is maar een wild idee
Onze sponsors