Coen's Tweede Projectje!! part two! WINTERMODE!!!!!!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

zou wel wat aanpassingen willen doen maar is vaak niet te doen om dat netjes voor elkaar te krijgen
Vandaag te horen gekregen dat ik een NIEUWE scoop krijg
Er zat steenslag op waardoor er vocht onder de speciale coating kwam... garantie... en dus krijg ik een splinter nieuwe

PALO UBER BEDANKT VOOR DE SERVICE!!
Coen
ps. krijg binnenkort ook de definitive lijst van MIJN prijzen voor de palo uber spullen

zou wel wat aanpassingen willen doen maar is vaak niet te doen om dat netjes voor elkaar te krijgen

Vandaag te horen gekregen dat ik een NIEUWE scoop krijg

Er zat steenslag op waardoor er vocht onder de speciale coating kwam... garantie... en dus krijg ik een splinter nieuwe

PALO UBER BEDANKT VOOR DE SERVICE!!

Coen
ps. krijg binnenkort ook de definitive lijst van MIJN prijzen voor de palo uber spullen

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey Coentje,
is goed te doen hoor nummerplaat op andere plek zonder gaatjes.
Je moet die mini MINI nog wel ff in jouw kleuren enzo spuiten!
iDD
is goed te doen hoor nummerplaat op andere plek zonder gaatjes.
Je moet die mini MINI nog wel ff in jouw kleuren enzo spuiten!
iDD
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie het probleem echt niet. Als je er zo veel gezeik mee hebt, waarom dan niet er op schroeven en dus gaten boren. Niemand die het ziet dat er gaten in zitten, want je plaat zit er gewoon voor. Maar das mijn mening. Die boetes zijn het echt niet waard.
Gr,
PP
Gr,
PP
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik geloof ook niet dat ik spreek over een boete... wand die heb ik niet gehad..
plaat komt erop maar weet alleen nog niet hoe...
Coen
ik geloof niet dat ik een probleem heb... vind het alleen niet mooi! en wil geen gaten maken in de bumper... punt..PPCS schreef:Ik zie het probleem echt niet. Als je er zo veel gezeik mee hebt, waarom dan niet er op schroeven en dus gaten boren. Niemand die het ziet dat er gaten in zitten, want je plaat zit er gewoon voor. Maar das mijn mening. Die boetes zijn het echt niet waard.
Gr,
PP
ik geloof ook niet dat ik spreek over een boete... wand die heb ik niet gehad..
plaat komt erop maar weet alleen nog niet hoe...
Coen
Onze sponsors