Euh... kan je verliefd worden op je auto?
Ik vind Susan namelijk heel erg leuk, knap, lief, lekker, handzaam, snel, zuinig en redelijk comfortabel. Ze doet en geeft werkelijk zo veel, dat we werkelijk een bijna ideale verhouding hebben. Ik ga bijna elke week gewoon graag een stukje rijden met haar, op een zondagmiddag. Dat ritje is me altijd meer dan een waar genoegen. Uiteraard bevallen ook de andere ritjes me heel erg prima.
18 december krijgt ze nog wat meer kracht in haar motortje; dan wordt ze helemaal heet, maar niet rood, want ze is heel erg groen met wit.
Ze heeft twee 12 volts aansluitingen, dus wie weet kan ik er nog wel eens een Senseo op aansluiten, dan kan mijn Susan ook nog eens koffie zetten.... welke auto kan dat toch? Euh... koelkastje achterin?
Ach, lekker melig verhaaltje, maar moeten we dan altijd zo serieus zijn in dit leven? In ieder geval weet de lezer van dit verhaal nu wel heel zeker dat ik behoorlijk gek ben met mijn autootje.
Groetjes van een Mini-verslaafde Sicco.
Gewoon een gek berichtje. Verliefd op een auto???!!
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Gewoon een gek berichtje. Verliefd op een auto???!!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ha, bedankt... eindelijk eens een beetje bijval. Mijn eerste auto, een VW Lupo, was een man en heette Bor (van Bor de Wolf), de tweede Lupo (GTI) heette Boris en mijn huidige autootje heet dus Susan. Bor lijkt me redelijk duidelijk, Boris lijkt op Bor en ik wilde geen Bor 2, en Susan is gewoon volslagen uit mijn duim gezogen.
BigD, heeft jouw auto een naam?
BigD, heeft jouw auto een naam?
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Christine is toch ook een leuke naam. Die film heb ik nooit gezien. Is het een leuke film, waarover gaat ie? Eerlijk gezegd heb ik zowel de oude als de nieuwe Italian Job ook nog nooit gezien; shame on me!
@D Wat vraag je voor je verjaardag?
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik begin me toch echt zorgen te maken om verschillende personen hier op het forum. De ene droom over vreemd gaan met de auto van een ander en hier beschrijven ze de MINI alsof het zo in dames roman kan
Jongens, misschien eens een keer met je plasje langs de dokter gaan

Jongens, misschien eens een keer met je plasje langs de dokter gaan

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Door die film ben ik nog gekker geworden op de MINI. Die scenes in de "sewers" waar ze uit die rioolbuizen jumpen. Echt cool man
Nog een pluspunt van deze film.....Charlize Theron!
Zeker een aanrader!!
De oude heb ik ook nog nooit gezien maar de nieuwe Italian Job rocks hoor!Sicco schreef:Christine is toch ook een leuke naam. Die film heb ik nooit gezien. Is het een leuke film, waarover gaat ie? Eerlijk gezegd heb ik zowel de oude als de nieuwe Italian Job ook nog nooit gezien; shame on me!
Door die film ben ik nog gekker geworden op de MINI. Die scenes in de "sewers" waar ze uit die rioolbuizen jumpen. Echt cool man

Zeker een aanrader!!
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Als ie weer op tv komt, zal ik zeker kijken. Die film of de oude versie, dat weet ik niet, was een half jaar geleden ook op tv, maar toen had ik nog net mijn autootje niet.
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Ik neem afscheid van haar trouwens, ik heb het uitgemaakt. Ze heeft plaatsgemaakt voor een grotere zus, een BMW 135i. Een ordinaire zus. De keuze van Gerard Joling en Gordon. Uit protest heeft zij de handdoek in de ring gegooid, en haar 'opblazertje' stuk gemaakt, haar compressorwieltje is kapot. Zelfdestructie? Vast wel. Protestgedrag? Zeker weten. En gelijk heeft ze, dat ze mij de rug toekeert.
En haar grote zuster? Die zal het een zorg zijn, en trappelt van ongeduld om haar plaats in te nemen (ja, zo zijn vrouwen nu een keer, keihard onder elkaar). De 135i is een hangbuikzwijntje, met bretels om haar buik van een, met octoberfestbier volgedronken, Munchener; ze heeft een kokette bolhoedje en bovenal, heeft ze een tomeloos uitdagende bibs. En wat vinden wij (mannen) van een dame met een lekkere bibs? Precies.. dat vinden we er van. En wanneer ze gas geeft met haar geweldige motor (6 borsten!!) dan laat ze haar uitlaatje klinken en rijdt weg, zonder om te kijken, niemand een blik waardig. Ze is arrogant en 'zelfstandig'.
De 135i is in feite helemaal fout. Het is de BMW die je geeft aan je tweede geheime vriendin, om haar stilzwijgen mee af te kopen. En dan neemt ze die mokkend in ontvangst, want ze had toch liever de Cabrio en een andere kleur. Dat is de 135i. Ja, haha, dat is ze, ik begeer haar..
Spijt van de ruil? Nee, hoor. Zal ik haar kleine zuster missen? Natuurlijk wel. Is de 135i een blijver, nee, natuurlijk niet. Is de Mini dat wel? Wij weten het antwoord.
Ferdinand
Ha Sicco, het is heel normaal dat je je Mini een naam geeft, het is eerder abnormaal wanneer je dat niet doet. En ja, de Mini is een zij, een sexy 'zij'. Gewoon, een lekker wijf (zeg maar). Als je mocht kiezen, een nacht bij je vriendin in bed, of een nacht naast je Mini op de betonnenvloer in de koude garage, tegen haar uitlaatje aan liggen? Wat zou je doen.. Precies, en dat zouden wij allemaal doen hier op dit forum (de aandrang is nog veeeeeel sterker trouwens wanneer je een r53 bezit).Sicco schreef:Als ie weer op tv komt, zal ik zeker kijken. Die film of de oude versie, dat weet ik niet, was een half jaar geleden ook op tv, maar toen had ik nog net mijn autootje niet.
Ik neem afscheid van haar trouwens, ik heb het uitgemaakt. Ze heeft plaatsgemaakt voor een grotere zus, een BMW 135i. Een ordinaire zus. De keuze van Gerard Joling en Gordon. Uit protest heeft zij de handdoek in de ring gegooid, en haar 'opblazertje' stuk gemaakt, haar compressorwieltje is kapot. Zelfdestructie? Vast wel. Protestgedrag? Zeker weten. En gelijk heeft ze, dat ze mij de rug toekeert.
En haar grote zuster? Die zal het een zorg zijn, en trappelt van ongeduld om haar plaats in te nemen (ja, zo zijn vrouwen nu een keer, keihard onder elkaar). De 135i is een hangbuikzwijntje, met bretels om haar buik van een, met octoberfestbier volgedronken, Munchener; ze heeft een kokette bolhoedje en bovenal, heeft ze een tomeloos uitdagende bibs. En wat vinden wij (mannen) van een dame met een lekkere bibs? Precies.. dat vinden we er van. En wanneer ze gas geeft met haar geweldige motor (6 borsten!!) dan laat ze haar uitlaatje klinken en rijdt weg, zonder om te kijken, niemand een blik waardig. Ze is arrogant en 'zelfstandig'.
De 135i is in feite helemaal fout. Het is de BMW die je geeft aan je tweede geheime vriendin, om haar stilzwijgen mee af te kopen. En dan neemt ze die mokkend in ontvangst, want ze had toch liever de Cabrio en een andere kleur. Dat is de 135i. Ja, haha, dat is ze, ik begeer haar..
Spijt van de ruil? Nee, hoor. Zal ik haar kleine zuster missen? Natuurlijk wel. Is de 135i een blijver, nee, natuurlijk niet. Is de Mini dat wel? Wij weten het antwoord.
Ferdinand
Veel rijplezier!
Onze sponsors