Hallo,
Ik heb zojuist een set harman kardon luidsprekers en versterkers geinstalleerd alles werkt perftect !! Alleen vroeger als ik sneller reed dan verluide de radio en zwakte weer af als ik trager begon te rijden .. maar nu doet hij dit niet meer of is dit zo bij H/K ??
Voor de Harman Kardon gebruikers
- hbuyck
- 4 op een rij!
Bericht
Ja.. zal dan eens moeten kijken mss een functie die afstaat of een draadje te kort.. Ja de H/K luidsprekers gaan zeer goed, zeer goede bassen en heel zuiver.. Alleen het gaat toch niet luider dan origineel.. Maar het gaat redelijk zwaar genoeg. Het blijft een originele radio 

- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Bij mij is HK af fabriek geleverd en het volume past zich niet automatisch aan bij de rijsnelheid, heb ik nagevraagd en vervalt bij de HK uitvoering. Je kan het ook niet terugvinden bij de instellingen. In de handleiding van HK is het ook niet te vinden.
Mocht het ergens toch in een geheim menu zijn opgenomen dan hoor ik dat graag.
Mocht het ergens toch in een geheim menu zijn opgenomen dan hoor ik dat graag.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat komt niet door de originele radio maar door de HK versterker, die heeft gewoon niet zo veel vermogen. De DPSM met originele radio produceert 108 dB, dat is echt heel hard zonder dat de kwaliteit van het geluid er onder te lijden heeft.hbuyck schreef:ja die zal wel beter gaan maar de harman kardon gaat helaas niet slecht.. alleen niet heel luid maar dat komt door de orginele radio waarschijnelijk
Onze sponsors