enne doen of niet doen is de vraag!!

Coen
Aha, dus dat is een Joey mod.maus105 schreef:apk geen probleen coen je spuit het chrome gedeelte.er veranderd niks aan je lichtopbrengst,wel als je die folie over het glas van je lamp plakt.
en voor de rest is het nogal simpel:DIT HOORT OP JOUW AUTO!!voor de 1000ste keer
ik ga het ook doen.ik heb alleen makkelijker praten.ikheb geen dure xenon's
Er veranderd misschien niks aan de lichtopbrengst, maar ik kan me zo voorstellen dat het lichtbeeld wel veranderd. En voor de APK is ook het lichtbeeld van belang.maus105 schreef:apk geen probleen coen je spuit het chrome gedeelte.er veranderd niks aan je lichtopbrengst,wel als je die folie over het glas van je lamp plakt.
wat veranderd er aan het lichtbeeld?je lampen zitten erachter.het is echt geen probleem frankfrankie schreef:Er veranderd misschien niks aan de lichtopbrengst, maar ik kan me zo voorstellen dat het lichtbeeld wel veranderd. En voor de APK is ook het lichtbeeld van belang.maus105 schreef:apk geen probleen coen je spuit het chrome gedeelte.er veranderd niks aan je lichtopbrengst,wel als je die folie over het glas van je lamp plakt.
maus105 schreef:wat veranderd er aan het lichtbeeld?je lampen zitten erachter.het is echt geen probleem frankfrankie schreef:Er veranderd misschien niks aan de lichtopbrengst, maar ik kan me zo voorstellen dat het lichtbeeld wel veranderd. En voor de APK is ook het lichtbeeld van belang.maus105 schreef:apk geen probleen coen je spuit het chrome gedeelte.er veranderd niks aan je lichtopbrengst,wel als je die folie over het glas van je lamp plakt.
Hehe, heel slecht voorbeeld.coendek schreef:maus105 schreef:wat veranderd er aan het lichtbeeld?je lampen zitten erachter.het is echt geen probleem frankfrankie schreef:
Er veranderd misschien niks aan de lichtopbrengst, maar ik kan me zo voorstellen dat het lichtbeeld wel veranderd. En voor de APK is ook het lichtbeeld van belang.
volgens mij heeft maus gelijk...
de peugeot 1007 sporty heeft ook zwarte units..... :rolleyes: Slecht voorbeeld maar het is wel zo
Onze sponsors