1e kerstdag de kadootjes onder de boom uitpakken met de familie...en natuurlijk lekker eten! Normaal houden we het 2e kerstdag lekker rustig, maar dit jaar gaan we voor de verandering weer ´ns brunchen.
Ooit de fout gemaakt om 2e kerstdag naar een woonboulevard te rijden..dat NOOOOIT meer!
Wij gaan lekker maandag voor de Kerst weg naar ons adresje in de Ardennen, en komen op zijn vroegst 2 januari terug, en als het mee zit pas 5 januari. (hangt o.a. van het weer af.)
Zoals de meeste gaan wij ook te veel eten en drinken, gezellig. We beginnen de 23e en gaan dan rustig door tot de 27e waarbij we even La France aandoen. Daarna weer een "normaal" weekend eten en drinken en dan VUURWERK ontpoppen en CHAMPAGNE afsteken. Ik vind het altijd wel een prima tijd, die laatste 1,5 week van het jaar...
1e Kerstdag is voor ons een verplichtnummertje. Bezoeken (schoon)ouders.
Stel je eens voor dat je niet komt. Vooral bij mijn schoonouders.
2e Kerstdag overdag lekker voor onszelf, en 's avonds met vrienden uit eten.
En dan de volgende ochtend genieten .................. van de wekker die weer om 06.30 uur afloopt.
Ik ben dit jaar, zoals de meeste afgelopen jaren, met Kerst in Zwitserland. Ik heb gehoord dat we voor het eerst sinds jaren weer is een echte kerstboom hebben daar dus dat wordt lekker zuigen elke dag
Traditie is een kerstdiner met familie en aanwezige vrienden en de volgende ochtend gewoon weer de piste op
Iets wat ik ook speciaal vind om te doen is naar de kerstmis te gaan bij de St. Vitus in Hilversum. En zal dan ook weer een kaarsje branden voor mijn ouders.
En inderdaad sfeer en gezelligheid komen niet uit kerstklokken en slingers.
En een ander moto: live is too short not to enjoy it.