Hij komt, hij komt, de peper-witte MINI!! (gearriveerd!)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
SUPER, helemaal m'n smaak. Zou zeker ook voor mij liefde op het eerste gezicht zijn.
MOOOOOOOOOOi, dit wordt genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr, PC
MOOOOOOOOOOi, dit wordt genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr, PC

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jaja, hij is gearriveerd! Vandaag heengereden met mijn MINI. M'n zus d'r MINI opgehaald en terug gereden, wat een eind rijden zeg!
Maar het is het zeker waard. Wat een dingetje om te zien...

Uiteraard onderweg een Currywurst gaan eten, bijna een verplichting als je door Duitsland rijd natuurlijk! Zo ontzettend lekker. Meteen van dat moment gebruik gemaakt om wat foto's te maken.

Thuis aangekomen uiteraard meteen alle instellingen naar m'n zus d'r wensen gezet. A.s. dinsdag naar de RDW en met een beetje geluk a.s. vrijdag al een kenteken met oplegletters laten maken in Breda.
Overigens, de oplettende kijker ziet dat de eerste mod al is geschied!

Uiteraard onderweg een Currywurst gaan eten, bijna een verplichting als je door Duitsland rijd natuurlijk! Zo ontzettend lekker. Meteen van dat moment gebruik gemaakt om wat foto's te maken.

Thuis aangekomen uiteraard meteen alle instellingen naar m'n zus d'r wensen gezet. A.s. dinsdag naar de RDW en met een beetje geluk a.s. vrijdag al een kenteken met oplegletters laten maken in Breda.
Overigens, de oplettende kijker ziet dat de eerste mod al is geschied!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Mooi stel!! Gaaf hoor die PW
Op naar de eerste meet
gr, PC

Lekker wakker, Kwiebje!! Zag het niet zo snelCooperS-lightningblue schreef:10.000 punten voor de kwiebje!

Mooi stel!! Gaaf hoor die PW

gr, PC

- CooperS-pepperwhite
- One wheel wonder
Bericht
Hij rijdt! Whoehoe! Nummerplaten binnen en ik ben er zooooo blij mee! Ik hoop dat ik ook mee kan met de MIDwinter rit, kan ik um showen! 

Onze sponsors