Kinderen bij het zwembad gedropt en dan inderdaad nog even naar de Appie boodschappen doen.
Leuk die driving lights van jullie bij groot licht (heb je zeker bij Alfa niet ).
Berthil schreef:Leuk die driving lights van jullie bij groot licht (heb je zeker bij Alfa niet ).
Yeah! Die DL's zijn inderdaad reden voor genoeg voor 'n paar .
Wéér 'n item dat ik ZEKER ga missen, ja.
Maak ik dankbaar gebruik van als me zo'n moron nadert die vorige week op de radio had gehoord; "Hier en daar kanst op mist.", vervolgens op alle lampenknopjes duwt en "vergeet" ze weer uit te zetten.
Reken maar dat ik die sukkels trakteer op veeeeel candelaatjes.
Hieronder de druksensor die dus de compressordruk meet maar tevens de inlaatluchttemperatuur, twee sensoren in één dus.
Zit met twee torx boutjes vast en is dus makkelijk te verwisselen. Locatie is rechtsonder in het inlaatspruitstuk net onder de intercooler aan de voorkant.
Morgen maar eens even het roet van de achterkant van de auto poetsen van het ritje van vandaag naar de dealer om de sensor te halen, de Mini liep behoorlijk slecht.
Ik wil trouwens ook nog even opmerken dat de Bilstein set echt super stuurt. Dus wel hard geveerd maar vandaag nog wat drempels genomen op flinke snelheid, allemaal geen probleem. Daarbij viel het me ook op dat de auto na opgaan van een drempel al weer stabiel was voordat de drempel afgereden werd. Voorheen was dat op dezelfde drempel zeker niet het geval. Ik denk dat deze set helemaal tot zijn recht gaat komen op de Ring volgend voorjaar.
Ik heb niet specifiek naar zachtere veren gevrgaad maar wel naar smallere voorveren om meer camber in te stellen en die waren er niet. Volgens Klaas was er maar één set veren voor maar je zou hem nog eens kunnen vragen als je 'toevallig' eens bij Beek bent
Verder liggen de panther black ABC stijlen klaar om gemonteerd te worden.
Ik heb ook een ScanGauge II besteld, ik hoop dat die snel binnen is want ik wil de bedrading wegwerken combineren met het monteren van de ABC stijlen.
Met die dingen durf ik het circuit niet op.
De aandrijfhoes smelt nu al omdat de remmen zo heet worden,
kan je nagaan als ik kapjes op de remmen ga plaatsen.
Ik denk dat de kapjes gaan versmelten met de remmen als ik dat doe.