Hallo allemaal!
Vandaag ben ik ook met mijn Mini naar MTH geweest voor het spruitstuk te monteren en een software update voor de JCW.
De resultaten zijn verbluffend moet ik zeggen! Veel meer koppel en een bruut geluid! Ik denk ook dat ik net als Berthil wat sound deadening moet gaan installeren want ik had bijna koppijn toen ik thuis kwam.
Volker is een aardige vent, leuke mini heeft hij trouwens en het ontvangst was subliem. Hij stuurt mij ook de keycode door en alle files.
nu nog op de dyno!
Gr. Tom
Vandaag naar MTH geweest
- badkarma
- Mod virus alert!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Weet jij of zij ook andere cilinderkoppen/ nokkenas etc kunnen leveren?
Waar zitten de mensen van MTH. Ben je er zelf heengereden?badkarma schreef:Hi, ja het geluid is gewoonweg uber!!! Wat een gebrul. Helaas kan ik niet naar de tunnelcruise komen. Bij de volgende meet wordt het iig anblazen hehehehe.
Gr. Tom
Weet jij of zij ook andere cilinderkoppen/ nokkenas etc kunnen leveren?
- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Volker van MTH zit in Paderborn, stukkie rijden achter Dortmund. Ze zijn momenteel daar bezig om hun workshop in te richten.
Of ze ook andere dingen installeren weet ik niet, wel remmen / vering. Ze schijnen nu ook distributeur en montage te doen icm Eibach.
Of ze ook andere dingen installeren weet ik niet, wel remmen / vering. Ze schijnen nu ook distributeur en montage te doen icm Eibach.
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volker heeft daar ook geen dynobank! Ik had begrepen van wel zodat ze terplaatse de software kunnen finetunen! Of doen ze dit onder het rijden met de auto?badkarma schreef:Volker van MTH zit in Paderborn, stukkie rijden achter Dortmund. Ze zijn momenteel daar bezig om hun workshop in te richten.
- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ga iig testen met Digimoto OBD software. Heb kabel en software besteld. Verder heb ik ook van Volker de MTH kabel erbij gekregen om mijn eigen software met keycode te down / uploaden.
Nee ze hebben geen dyno, nog niet, maar hij vertelde mij dat er wel een komt als alles klaar is.werner schreef:
Volker heeft daar ook geen dynobank! Ik had begrepen van wel zodat ze terplaatse de software kunnen finetunen! Of doen ze dit onder het rijden met de auto?
Ik ga iig testen met Digimoto OBD software. Heb kabel en software besteld. Verder heb ik ook van Volker de MTH kabel erbij gekregen om mijn eigen software met keycode te down / uploaden.
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, de motor gaat dan te arm lopen zodat hij te warm wordt en als gevolg gaten in de zuigers kan branden! ( bij volle belasting) . Een klein stukje zou dus wel kunnen.Maaij schreef:Weet iemand of het schadelijk is om met standaard software te rijden icm een MTH spruitstuk?
Onze sponsors