hele gave mod Rob, echt een aanwinst voor het oog.
gr.
floris
Wint his story ------------> The story continues
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wow, goeie reacties heren (en dame).
Net m'n auto opgehaald bij de spuiter voor het herstellen van de vonkenregen op m'n bumper van het lassen.
Ze hebben hem ook gelijk ff gewassen voor me.
Helaas wéér niet genoeg licht voor een goeie foto, en wéér met m'n telefoon. sorry....

Betere foto volgt zeker wel dit weekend....

Net m'n auto opgehaald bij de spuiter voor het herstellen van de vonkenregen op m'n bumper van het lassen.
Helaas wéér niet genoeg licht voor een goeie foto, en wéér met m'n telefoon. sorry....

Save a tree, eat a beaver

- tysie
- Be Mini
Bericht
.....zullen wij ook een keer een fotomeet organiseren voor wat mooi pics?
Ben namelijk zeer benieuwd hoe jouw Mini er in het echt uit ziet.
....doen we het lekker op een dag dat Coen niet kan
Gozer, nogmaals het ziet er helemaal top uit!Wint schreef:Wow, goeie reacties heren (en dame).![]()
.....zullen wij ook een keer een fotomeet organiseren voor wat mooi pics?
Ben namelijk zeer benieuwd hoe jouw Mini er in het echt uit ziet.
....doen we het lekker op een dag dat Coen niet kan

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals iedereen weet heb ik dus een aantal weken geleden de GP intercooler besteld, maar kwam met monteren dus een klein detail tegen wat ik over het hoofd had gezien...
Namelijk: de GP intercooler heeft 2 rijen koelribben meer dan de standaard S intercooler.
Euhm dilema dus, ik bellen naar de stealer en jawel, hij deed zijn naam eer aan, een GP Air diverter kost namelijk € 138,- EX BTW!!!
Voor een plastic dekseltje, wat niet eens optimaal aansluit op de motorkap!
Dat kan beter dacht ik dus, zo heeft het ook mogen zijn, beter!
Dankzij mijn vriend "The Woodster" heb ik nu dus een custom made airdiverter die beter aansluit als de originele van de GP, en uit RVS!
Zie hier het resultaat:

Heel erg netjes uit RVS plaat gelazerd en daarna hoeken gezet en op de lazer het ALTA logo gesneden.
Vanmiddag maar monteren!
Namelijk: de GP intercooler heeft 2 rijen koelribben meer dan de standaard S intercooler.
Euhm dilema dus, ik bellen naar de stealer en jawel, hij deed zijn naam eer aan, een GP Air diverter kost namelijk € 138,- EX BTW!!!
Voor een plastic dekseltje, wat niet eens optimaal aansluit op de motorkap!

Dat kan beter dacht ik dus, zo heeft het ook mogen zijn, beter!
Dankzij mijn vriend "The Woodster" heb ik nu dus een custom made airdiverter die beter aansluit als de originele van de GP, en uit RVS!

Zie hier het resultaat:

Heel erg netjes uit RVS plaat gelazerd en daarna hoeken gezet en op de lazer het ALTA logo gesneden.
Vanmiddag maar monteren!

Save a tree, eat a beaver

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors