marss
Coen's Tweede Projectje!! part two! WINTERMODE!!!!!!!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

men neme dasty... goed ontvetten... en spuitlijm
OWJA... en de alcantara die je wilt 
Na het plakken krijg je dit effect...
achterstijlen zijn lastiger omdat de bochten groter zijn en er een gat in zit

en morgen gaan we verder.... het ligt nu lekker te drogen in de kamer
mooi kerstvakantie klusje dit

Coen
ps. zal het hier updaten morgen etc

men neme dasty... goed ontvetten... en spuitlijm
Na het plakken krijg je dit effect...
achterstijlen zijn lastiger omdat de bochten groter zijn en er een gat in zit

en morgen gaan we verder.... het ligt nu lekker te drogen in de kamer
mooi kerstvakantie klusje dit

Coen
ps. zal het hier updaten morgen etc
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Way
!!!!
Als je nou nog 'ns een extra setje dashboard ringen zou hebben, kon je die ook met alcantara bekleden.
Damn! Alcantara...!Blont-007 schreef:Ziet er al goed uit zo, zwart alcantara is wel mooi. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
Ga je het dak ook doen????
Way
Als je nou nog 'ns een extra setje dashboard ringen zou hebben, kon je die ook met alcantara bekleden.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Jenkins schreef:Damn! Alcantara...!Blont-007 schreef:Ziet er al goed uit zo, zwart alcantara is wel mooi. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat.
Ga je het dak ook doen????
Way!!!!
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die dasty ontvetter is geloof ik de meest aggresieve die je kan krijgen, brand er alles af.
Ziet er mooi uit, nou de rest nog
Als ik mijn deurpanelen ga verwisselen voor facelift exemplaren zal ik aan je denken als je ze nog nodig hebt, ik weet nog niet wanneer ik dat ga doen.
Als ik mijn deurpanelen ga verwisselen voor facelift exemplaren zal ik aan je denken als je ze nog nodig hebt, ik weet nog niet wanneer ik dat ga doen.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Morgen maak ik het allemaal af denk ik en dan eens gaan kijken voor de deurpanelen...
mocht je BINNENKORT wisselen... let me know... in januari komt er waarschijnlijk een nieuwe photoshoot van de mini voor een magazine... dus moet ff snel die deuren ook afmaken
thanks in advance iig!
Coen
hahaha klopt..die dasty rommel is GOED!!!Berthil schreef:Die dasty ontvetter is geloof ik de meest aggresieve die je kan krijgen, brand er alles af.
Morgen maak ik het allemaal af denk ik en dan eens gaan kijken voor de deurpanelen...
mocht je BINNENKORT wisselen... let me know... in januari komt er waarschijnlijk een nieuwe photoshoot van de mini voor een magazine... dus moet ff snel die deuren ook afmaken
thanks in advance iig!
Coen
Onze sponsors