Super!!! Very nice!!!
Gr, PC
R56 Cooper S BMW X3 (Impressie Stelviopas 55)
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ken jij het gezegde"wie vraagt wordt ........."M-iNdO schreef:Ff wat anders... Hoe zit het met die Karma, hoe werkt dat en wat is de bedoeling daarvan?

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Moest Show your ride nog even bijwerken, nu JCW bumper met orginele pdc. (inplaats van de bumper zonder pdc)
Ik heb gelijk deze foto gebruikt voor de TomTom 920T als autosymbool in mijn scherm (80x80 pixels en 18kb groot) en dat ziet er erg mooi uit

Ik heb gelijk deze foto gebruikt voor de TomTom 920T als autosymbool in mijn scherm (80x80 pixels en 18kb groot) en dat ziet er erg mooi uit

- Kees en Annet
- Racende reporter
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
gr. Annet
Dit is de TomTom 920TFred schreef:Lijkt gewoon een tomtom menu? Welke navi is dat?
gr. Annet
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
. Ik ben bang dat we de voorbumper zelf moeten gaan betalen
. Ik denk dus niet dat dat snel gaat gebeuren.
Het zwarte gedeelte op de achterbumper is helaas geen carbon. Maar hoogglans zwart.
gr. Annet
Eest even over de voorbumper. de achterbumper hebben wij te danken aan derdenkwiebje schreef:Dat werkt erg leuk idd met je MINI op je Tomtom.
Staat heel mooi annet die carbon strip aan de onderzijde van je bumper. Komt er ook nog een Jcw bumper aan de voorzijde ??

Het zwarte gedeelte op de achterbumper is helaas geen carbon. Maar hoogglans zwart.
gr. Annet
Onze sponsors