Zijn er hier nog voetbalfans?
Dan heeft jullie geliefde (automerk) een verrasing voor je!
Vanaf heden is er een Mini WK Poster te bestellen via MINI.nl
Inloggen vereist.
Het ziet er wel leuk uit!
MINI en het WK 2006
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat woordje GELUKKIG zou ik iin dit geval ook gebruiken als ik uit België zou komen
Maar bedankt voor de aanmoedigingen! Met de oranje klompen aan moet het helemaal goedkomen (in Roeselare en in Duitsland)
Grand_Cru schreef:België is (gelukkig) niet geplaatst

Maar bedankt voor de aanmoedigingen! Met de oranje klompen aan moet het helemaal goedkomen (in Roeselare en in Duitsland)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht

Ze slagen er hier dan ook steeds in om de goeie TV programma 's te vervangen door dat grasveld met mannekes op
Nee, je hebt em niet volledig vrees ik: wou eigenlijk beleefd uitleggen dat voetbal me geen r**t interesseert. Dus dat de Belgen er niet bij zijn is voor mij (en onze TV) gewoon zaaaaaaligArjan schreef:dat woordje GELUKKIG zou ik iin dit geval ook gebruiken als ik uit België zou komen

Ze slagen er hier dan ook steeds in om de goeie TV programma 's te vervangen door dat grasveld met mannekes op

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Wij hebben hem ook, vind het wel een erg leuk idee van MINI, niet dat ik veel zal invullen, alleen Nederland
Maar om die uitslagen kun de denk ik niet heen

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geef ook niks om voetbal maar kreeg 'm thuis gestuurd.
Henk weet niet dat hij 'm thuis gestuurd heeft gekregen, want pa heeft die van 'm uit de post gehaald en opgehangen in zijn kantoor!
Ssst niks tegen Henkie zeggen. 
Henk weet niet dat hij 'm thuis gestuurd heeft gekregen, want pa heeft die van 'm uit de post gehaald en opgehangen in zijn kantoor!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sssst niet zeggen tegen Sjoerd.... Ik heb 'm daar zelf opgehangen! Voetbal zuigt aan alle kanten, maar paps vindt het wel leuk, vandaar!
Mini Poeper schreef:Geef ook niks om voetbal maar kreeg 'm thuis gestuurd.
Henk weet niet dat hij 'm thuis gestuurd heeft gekregen, want pa heeft die van 'm uit de post gehaald en opgehangen in zijn kantoor!![]()
Ssst niks tegen Henkie zeggen.
Sssst niet zeggen tegen Sjoerd.... Ik heb 'm daar zelf opgehangen! Voetbal zuigt aan alle kanten, maar paps vindt het wel leuk, vandaar!
Onze sponsors