kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- mini black n'croom
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
mooie mini
heb ik die toevallig kunnen bewonderen de 9 de april in antwerpen ?
want hij komt me heel bekend voor
heb ik die toevallig kunnen bewonderen de 9 de april in antwerpen ?
want hij komt me heel bekend voor
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hoi Kwiebje,
Gaaf hoor die spiegelkappen, moest ik nog een hele week wachten om het resultaat te zien. Maar werd in Frankrijk ook verrast en moest gelijk aan jouw denken. Deze heeft binnenspiegel ook gedaan en is wel een super
gezicht hoor. Ik wilde die ook graag hebben maar kon helaas niet bij het "oudere" model Mini. Maar het ziet er iig goed uit.

Gaaf hoor die spiegelkappen, moest ik nog een hele week wachten om het resultaat te zien. Maar werd in Frankrijk ook verrast en moest gelijk aan jouw denken. Deze heeft binnenspiegel ook gedaan en is wel een super

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zet de foto's van jullie MINI en deze MINI met kenteken ** AAP 13 maar eens onder elkaar en zoek de verschillen.
Volgens mij zijn de verschillen niet zo groot (allebei het "oude" model)
Ook wij hebben het oude model en recent bij de dealer ook zo'n binnenspiegelkapje gepast en die paste ook gewoon ;-)
Ik vind dit toch wel een gewaagde uitspraak hoor dat het niet kan ;-) Wie heeft je dat verteld dat het niet kan?Ida schreef:Deze heeft binnenspiegel ook gedaan en is wel een super gezicht hoor. Ik wilde die ook graag hebben maar kon helaas niet bij het "oudere" model Mini. Maar het ziet er iig goed uit.
Zet de foto's van jullie MINI en deze MINI met kenteken ** AAP 13 maar eens onder elkaar en zoek de verschillen.
Ook wij hebben het oude model en recent bij de dealer ook zo'n binnenspiegelkapje gepast en die paste ook gewoon ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Mij werd versteld dat de binnenspiegel kleiner is van het oudere model.
Hé nou zie ik het ook, Arjan wil jij het kapje voor mij bestellen?Arjan schreef:Ik vind dit toch wel een gewaagde uitspraak hoor dat het niet kan ;-) Wie heeft je dat verteld dat het niet kan?Ida schreef:Deze heeft binnenspiegel ook gedaan en is wel een super gezicht hoor. Ik wilde die ook graag hebben maar kon helaas niet bij het "oudere" model Mini. Maar het ziet er iig goed uit.

Mij werd versteld dat de binnenspiegel kleiner is van het oudere model.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij is de binnenspiegel van de pre-facelift en de huidige uitvoering ook anders, maar de binnenspiegelkap de ze in Hilversum hadden liggen past precies om die van ons.
Zal eens voor je navragen of ie 'm ook in blokjesmotief heeft
Zal eens voor je navragen of ie 'm ook in blokjesmotief heeft

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Onze sponsors