Eindelijk....m'n Sje-> Dag Sje!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn 2e handsies van Marktplaats, misschien uit een schade mini (achterkant ofzo), misschien van de vrachtwagen gevallen, maakt me niet uit eigenlijk
, zien er goed uit, doen het en alles zit erbij.
Plaatsing is trouwens niet echt ingewikkeld. Schroefjes los, stekker los en oude koplampen verwijderen, nieuwe erin, schroefjes vast en stekker erin, grotendeels Plug & Play dus.
Neuh, das me iets te veel geld voor een paar lampies, zeker omdat ik al pre-facelift xenon heb. Maar vind het design gewoon dik!Xefke schreef: Heb je die nieuw gekocht?
Want was ook eens gaan horen bij de dealer, en daar kwamen ze op 1300 eur zonder plaatsing... :/

Plaatsing is trouwens niet echt ingewikkeld. Schroefjes los, stekker los en oude koplampen verwijderen, nieuwe erin, schroefjes vast en stekker erin, grotendeels Plug & Play dus.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo koplampen swap voltooid. Jammer dat ik soms een beetje ongeduldig (en als gevolg daarvan, lomp) ben, zal ff nieuwe covertjes voor de sproeiers moeten hebben
Niet al te veel werk, binnen een uurtje gepiept.
Zoek de verschillen:

Klaar:

close-up:

Wat opvalt is dat het lijkt alsof ik meer licht heb, maar kan ook door andere afstelling komen. Zaterdag ook maar eens de vuurwerkresten er af wassen en silvervision knippertjes aanschaffen....

Zoek de verschillen:

Klaar:

close-up:

Wat opvalt is dat het lijkt alsof ik meer licht heb, maar kan ook door andere afstelling komen. Zaterdag ook maar eens de vuurwerkresten er af wassen en silvervision knippertjes aanschaffen....

- maus105
- Bonkey
Onze sponsors