Na het verzamelpunt bij Hoofddorp gevonden te hebben lekker plaatsgenomen in het zonnetje en onder het genot van een sapje en watertje gewacht tot de overige MINI's en berijders ook zouden arriveren.
Het duurde niet lang tot de eerste MINI's op de parkeerplaats verschenen.
De jarige job (Benno) was de laatste die arriveerde op de verzamelplek, maar dat kan ik mij voorstellen als je weet dat die gajes op je zit te wachten

Nadat Benno zijn button opgespeld had gekregen, de pet opgezet had en de finishvlag in ontvangst had genomen werd nog even de inwendige mens gevoederd.
Kort daarna werden de MINI's in startpositie gebracht en werd gang gezet richting tunnel nummer 1 bij Schiphol. Deze klonk al niet slecht, maar er is een betere nl. de tunnel onder het IJ door. De Piet Hein tunnel heb ik mij laten vertellen

Deze was gigalekker qua geluid en ook qua ruimte en snelheid.
De coentunnel hebben we twee keer gedaan, maar niet op z'n COEN's maar met < 50 km per uur.
De eindlocatie was erg leuk en het eten smaakte prima! Wat een gigagiga burger was dat zeg! Was blij dat Wendy met een beetje heeft geholpen!
Benno, bedankt voor de organisatie en graag nog een keertje het rondje doen maar dan andersom en alles 2x ;-)
Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien waaronder Darkwave en Mischa!!
Gaaf dat jullie er waren en tot de volgende meet allemaal!!!