Moet je doen! Is echt een leuk ding, en ongelofelijk wat een reactie's je krijg van mensen, foto's maken als je aan het rijden ben, praatjes maken bij het stoplicht.. haha.. wel lachen. Een goede koppendraaier!
Ik heb ook echt het idee dat die veeeel groter is als je aan het rijden bent.. slaat nergens op maar is het idee denk ik..
Is inderdaad echt een koppendraaier.
Mensen bij het stoplicht moeten ook allemaal kijken en wijzen
Aandacht genoeg
En die van mij ziet er dan nog niet eens zo vet uit
't is maar een 'gewoon' coopertje.
Ik had in het begin ook echt het idee in een GROTE wagen te rijden.
Toch vreemd, zo groot is ie toch niet. maar voor je gevoel is ie echt Hughe!
Het rijdt overigens wel erg lekker moet ik zeggen.
Niet helemaal zo edgie als de andere cooper maar wel relaxed
Hij is toch wel 30cm langer dan een R53 Das dus best veel. Een soort MINI LI dus.
Binnenkort ff dat ding n paar uurtjes mee nemen om m ff goed uit te testen. Hij is wel duur trouwens.
Als ik m samenstel zoals ik m wil, das dus net zoals ik mijn R53 nu heb dan zit ik op 41k .
Eerst maar eens babbelen wat ik voor mijn wagen eventueel terug zou krijgen. Is namelijk absoluut geen noodzaak een andere mini te kopen, maar ik vind m gewoon ontzettend leuk en het excuus om m te kopen is dan extra ruimte, wat ik toch bijna nooit nodig heb. Ach het kijken naar een nieuwe is vaak t leukste
Om 5,15uur vanmorgen ging de wekker.. samen met peter even naar Timmermans om de stoelen te monteren, lekker vroeg want om 8uur was de afspraak in Kaarst en dat is best nog wel een stukje sturen.
Eenmaal bij timmermans was het heel relaxed buiten de smerige koffie om dan.. lekker een dvdtje zitten kijken in de lounge room en om 12uur ofzo was die klaar samen met gear shift huppelenpup..
en voila, wat een heerlijke stoelen zeg! Super veel steun en een stevig zit!
stoelverwarming doet het ook, heerlijk he peter
Wat er jammer is van dit ding, dat het groene lampje recht in je gezicht zit te branden Weet iemand of deze uit kan?
ook nog een leuk kadootje van Beek gekregen
Alta antenne
Oja, en de Aerobumper is afbesteld! Dit wordt te laag voor de Clubman, gister tijdens de nieuwjaars rit al alle drempels een stukje bijgeschaafd De Aerobumper is ongeveer 4cm lager dan de S bumper..
Laatst gewijzigd door Hans op 07 jan 2008, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.