Aanrijding !
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Aanrijding !
Kijk mensen, dit gebeurt er wanneer iemand niet oplet, en zonder reden op je achterkant knalt wanneer je voor een stoplicht staat.

Veel rijplezier!
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
geen idee wat de schade is. De (peperdure) linker hartge einddemper is verbogen (zal moeten worden vervangen). Sierpijp(stuk) verbogen. En natuurlijk het plastic werk is stuk.
Maar, de auto is loodrecht op het eindstuk geknald, en daardoor heeft de hele uitlaat (m.i.) t/m spruit een klap gehad. Daar kan van alles gebeuren natuurlijk.
Ik denk dat hier zo maar euro 2.000 schade is (als het niet meer is).
't Is ook extra vervelend omdat de Mini verkocht is, gelukkig(!) in deze situatie aan BMW. Die deden overigens niet moeilijk over een lagere inruilprijs toen zij de schade zagen. Wordt gemaakt, zeiden ze.
In februari 2008 komt deze:
135i Coupe.
Ben natuurlijk zeer tevreden maar het moet me eerlijk van het hart dat mijn Works R53s er echt veel, maar dan ook veel beter uit ziet, dan dit.
Maar, de auto is loodrecht op het eindstuk geknald, en daardoor heeft de hele uitlaat (m.i.) t/m spruit een klap gehad. Daar kan van alles gebeuren natuurlijk.
Ik denk dat hier zo maar euro 2.000 schade is (als het niet meer is).
't Is ook extra vervelend omdat de Mini verkocht is, gelukkig(!) in deze situatie aan BMW. Die deden overigens niet moeilijk over een lagere inruilprijs toen zij de schade zagen. Wordt gemaakt, zeiden ze.
In februari 2008 komt deze:

Ben natuurlijk zeer tevreden maar het moet me eerlijk van het hart dat mijn Works R53s er echt veel, maar dan ook veel beter uit ziet, dan dit.
Veel rijplezier!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors