Verlanglijstjes poll
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Denk niet dat je problemen gaat krijgen met deze maat.new mini schreef:Als ik het goed zeg 215/40/17Maaij schreef:Nee hoor. Ik heb ook geen problemen gehad, maar ik heb wel 215/35/18 banden eronder gedaan (standaard 205/40/18). Diameter is dus iets kleiner. Weet niet welke maat banden je nu hebt?
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb net belletje gehad ze gaan er woensdag onder
Gelukkig werd al bangMaaij schreef:Denk niet dat je problemen gaat krijgen met deze maat.new mini schreef:Als ik het goed zeg 215/40/17Maaij schreef:Nee hoor. Ik heb ook geen problemen gehad, maar ik heb wel 215/35/18 banden eronder gedaan (standaard 205/40/18). Diameter is dus iets kleiner. Weet niet welke maat banden je nu hebt?

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Je weet het. Wij willen pics ziennew mini schreef:Gelukkig werd al bangMaaij schreef:Denk niet dat je problemen gaat krijgen met deze maat.new mini schreef:
Als ik het goed zeg 215/40/17![]()

- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt me de geschikste plek op de brug denk ik?
Ik mag erbij zijn als ze alles aan doen zijn dus maak genoef foto,s denk ik welMaaij schreef:Misschien ook wel leuk: Before en after pics.
Op dezelfde plaats een foto maken (voor en na de verlaging). Kan je zien wat het verschil is.
Camera wel op dezelfde hoogte houden

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Op de brug hangen die wielen als het ware. Je kan het verschil dan niet zo goed zien. Je kan het beter op de grond doen.new mini schreef:Ik mag erbij zijn als ze alles aan doen zijn dus maak genoef foto,s denk ik welMaaij schreef:Misschien ook wel leuk: Before en after pics.
Op dezelfde plaats een foto maken (voor en na de verlaging). Kan je zien wat het verschil is.
Camera wel op dezelfde hoogte houden![]()
Onze sponsors