Clubman S Pepper White, Beek Racing
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat is die cappuccino en koffie smerig zeg! Gelukkig zijn de muntjes gratis want anders had ik echt jouw geld terug gevraagd!
De stoelen zitten inderdaad geweldig en ze zijn tenminste niet zo vlak als de standaard R56 stoelen. Ze waren ook lekker warm (na wat windjes gelaten te hebben
).
De lounge ruimte, tja, volgende keer moeten we GT4 ff meenemen voor de playstation want die had de zoon van de baas waarschijnlijk mee naar huis genomen.
De clubman is in ieder geval lekker ingereden
, alleen een beetje jammer voor die Deutsche vogel die de voorruit eruit probeerde te koppen. Dat was wel even schrikken.

De stoelen zitten inderdaad geweldig en ze zijn tenminste niet zo vlak als de standaard R56 stoelen. Ze waren ook lekker warm (na wat windjes gelaten te hebben

De lounge ruimte, tja, volgende keer moeten we GT4 ff meenemen voor de playstation want die had de zoon van de baas waarschijnlijk mee naar huis genomen.
De clubman is in ieder geval lekker ingereden

- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
groet, Ferdinand
Hans, heus waar: zeer goede stoelen. Had je deze ook in je GP? Het verlengen van de stoel is werkelijk heerlijk. Die stoelverwarming, al eens aangezet (had ik ook op mijn Works)? Alsof je in je broek plast, vind je niet? Wat ga je nog meer doen? Je laat Beek er vast die 228pk versie van maken met software en Alta intercooler?Hans schreef:Stoelen kosten bij Timmermans incl. inbouw €2200,-
groet, Ferdinand
Veel rijplezier!
Onze sponsors