op zich wel ja,maar als ik die bak van die dude die pas bij je langs is geweest zie dan vind ik het niet echt heel mooi en ben ik ook echt blij dat ik die aero voorbumper en grill niet heb genomen.wel mooi hoor maar niet mijn ding.ik mis dan gewoon die happer met zo een aero grill.coendek schreef:
lastig is het zeker... wat dacht je van gewoon zwart laten spuiten... indy met zwart is cool
met wit is lekker fris maar met zwart is ruiger
maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- maus105
- Bonkey
Bericht
luxe problemen.ik kan me beter gaan verdiepen in de nieuwe bushmaster
- CTMINI
- 4 op een rij!

Bericht
Maus,
Dat ziet er echt erg goed uit die meegespoten wielranden !!!
Heb wat betreft je dak weleens gezien dat ze thv waar de bonnet striping stopt dan vervolgens in rechte lijn in carrosserie kleur verder gaat op het dak. Vondt dat best goed en apart uitzien. Kan effe geen vb-tje vinden.
Dat ziet er echt erg goed uit die meegespoten wielranden !!!
Heb wat betreft je dak weleens gezien dat ze thv waar de bonnet striping stopt dan vervolgens in rechte lijn in carrosserie kleur verder gaat op het dak. Vondt dat best goed en apart uitzien. Kan effe geen vb-tje vinden.
- maus105
- Bonkey
Bericht
me striping is er afCTMINI schreef:Maus,
Dat ziet er echt erg goed uit die meegespoten wielranden !!!![]()
Onze sponsors