MaVaEe schreef:Netjes hoor dat gaas!
Kom je een beetje goed de drempels over met je verlaging btw?
het is iets wat ik accepteer om rustig over drempels te rijden maar sommige mensen achter je kunnen het niet echt waarderen.
de bumper raakt de grond niet maar die strip schaaft soms wel is.nog lager zou ik supervet vinden maar hier in de buurt is het echt bijna niet te doen.maar ja die looks
het zijn trouwens de verlagingsveren van coendek tunings parts en ze bevallen prima.als je ze eventueel ook wil heb ik nog wel een adresje die ze eronder wil zetten
Kim Cooper schreef:Ziet er goed uit, mooie plaats voor kentekenplaat.
ja op zich wel ik wou de bumper niet verpesten,maar het houd wel een hoop wind tegen.beter helemaal afschaffen die dingen en met chips gaan werken ofzo
moest nog een paar klusjes afmaken na montage van de aerokit.
de sidemarkers wilde ik alleen in smoke en na even zoeken gevonden.de voorste moeten nog even wachten want de kappen waar ze in moeten,moeten eerst gespoten worden.vind het een vet gezicht:
de instaplijsten moesten ook nog terug want zonder ziet er zo kaal uit.
het zijn niet de mooiste foto's maar krijg ze er niet beter op.het zijn gewoon de oude.MR gaf me de tip om ze eraf te fohnen en dat ging prima:
de mod voor de achterlichten heeft even op zich laten wachten want ik had ze eerst wit gemaakt,maar na monteren bleek dat niet heel mooi te zijn.dus had ze weer open gesneden en na wat overleg toch maar zwart gemaakt om te kijken of dat wat is.daar ben ik erg over te spreken het valt zo lekker in elkaar en ziet er "donker" uit.
kortom coendek-mod achterlichten:
ik wil me achterklepstrip nu blauw gaan maken en dat chrome randje zwart met de tape.
ik ben erg te spreken over het resultaat van de lampen.een heel ander achterkantje met wat ik had.
before:
after:
ik ben inderdaad ook zeker van de probeersels!die pijp is ook wel mooi,maar vind dat robuuste juist wel vet bij de mijne.je zou hem in het echt moeten zien het valt best mee kon deze ook voor goedkoop krijgen en dan kon ik in ieder geval me bumper erop zetten.dat zaadje van die geldboom wil jammer genoeg nog niet echt doorkomen eerst nieuwe velgen!!
tnx voor de reply
gast je rijdt een MINI. Klagen over geld mogen ze bij de Fiat Panda club. Jij hebt duidelijk genoeg geld om een MINI te rijden dus lekker door blijven doen!