Ja, als het goed is wel werkt gewoon op 12 volt, zorg alleen wel dat e.e.a. goed gezekerd isMenno schreef:Ik heb bet de JCW's van Tysie overgenomen en daar zit stoelverwrming in. Aangezien ik dat niet heb maar wel wil heb ik de volgende vraag?
Even vlug gezegd:
Is dit in mijn geval nu gewoon kabeltjes en schakelaars halen en klaar is kees![]()
Menno
Stoelverwarming achteraf monteren
- tysie
- Be Mini

Bericht
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Mocht je in bezit zijn van een multimeter meet dan gewoon de weerstand!tysie schreef:Ja, als het goed is wel werkt gewoon op 12 volt, zorg alleen wel dat e.e.a. goed gezekerd isMenno schreef:Ik heb bet de JCW's van Tysie overgenomen en daar zit stoelverwrming in. Aangezien ik dat niet heb maar wel wil heb ik de volgende vraag?
Even vlug gezegd:
Is dit in mijn geval nu gewoon kabeltjes en schakelaars halen en klaar is kees![]()
Menno
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Dit is interessant
Wat voor kleur moet die connector zijn? Onder de zetel(s) vind ik namelijk twee connectoren (Geel en blauw). Ik kan me voorstellen dat 1 voor de gordel controle is ..... maar waar is die andere voor?
Wat voor kleur moet die connector zijn? Onder de zetel(s) vind ik namelijk twee connectoren (Geel en blauw). Ik kan me voorstellen dat 1 voor de gordel controle is ..... maar waar is die andere voor?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee, voor mij géén stoelverwarming! Ben het met IDD eens, vind het net zoiets als een trui van de verwarming halen en dan aantrekken, net alsof iemand anders 'm al aangehad heeft....
Wat ik wel handig zou vinden is een stuurverwarming! Tering wat is dat ding 's morgens altijd koud! Bestaat dat voor mini, die stuurverwarming?
Wat ik wel handig zou vinden is een stuurverwarming! Tering wat is dat ding 's morgens altijd koud! Bestaat dat voor mini, die stuurverwarming?
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Als dat bestaat ben ik de eerste die dat koopt!henkietenk schreef:Nee, voor mij géén stoelverwarming! Ben het met IDD eens, vind het net zoiets als een trui van de verwarming halen en dan aantrekken, net alsof iemand anders 'm al aangehad heeft....![]()
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb wel een paar wanten met van die touwtjes! Is dat ook goed?kwiebje schreef:@ henkietenk, nee niet dat ik weet voor in de auto. Op de motor hebben ze dat wel
Voor in de auto hebben ze handschoentjes uitgevonden![]()
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tuurlijk! Duh!kwiebje schreef:Van mij gerust. Heb je die touwtjes ook nog ouderwets zo door je jas heen? Dat doen doe ouders toch ook met van die kleine kinderen zodat ze hun wanten niet verliezen:D:D
- Kim Cooper
- Be Mini

- red_devil
- Bijna verslaafd

Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Ik heb dus een sportinterieur ook met zetelverwarming, maar ik wil ze ook installeren. Dus voor 150 euro kan ik het geheel aansluiten? Licht die kabelboom er niet toevallig al in de auto.....?

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Onze sponsors