Zo van die Coendek-my-ride projectjes.... Coen komt de wagen bij je ophalen neemt hem mee naar zijn oprit, gaat stoepsleutelen en brengt hem dan terug... doek erover heen die je weg mag trekken en maar gillen hoe mooi is ie....
Stijn, ik zie een gat in de markt en ruimte voor een nieuw format :D
Eej Coen, niet geheel verrast lees ik je bekendmaking en alle reacties. Eigenlijk best jammer, want die buikschuiver is en blijft een leuk bakkie. Niettemin begrijp ik in jou geval ook dat je uitkijkt naar een nieuw project.
Eén kleine zorg, je zegt geen R56 of R55, "je ziet wel wat er op je pad komt", je hebt reeds twee MINI-projectjes gedaan ......... ER KOMT TOCH WEL EEN MINI VOOR TERUG????
Ik zou ook niet weten welke kleur je net zo mooi kunt maken. Je hebt zwart en zilver al gehad. Vind ik nog steeds wel de mooiste kleuren voor een getunede auto.
Ben wel heel erg benieuwd waar je je straks op uit gaat leven. Ik lees hier een mss een MINI-cabrio. Nee, dat verwacht ik niet bij je.
Allereerst succes met je tentamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
So hey, wel jammer hoor je MINI is eigenlijk net klaar.
Maar ik lees dat het nog eventjes kan duren dus kan je iig zelf
ook nog even genieten van je alcantara snufjes. Zou zonde zijn
als hij gelijk al wegging. Ben heeeeeeeeeeel benieuwd wat het volgende
project gaat worden. Desalnietemin zal het wel weer even mooi worden, iig word het weer een MINI.
Onder jouw naam mag iig wel Mod. Koning staan i.p.v. stoepsleutelaar.