Verschilt het schuifdak van het dak dat op de r53 geleverd werd? want die heb ik nu en is echt top!
Nieuwe Clubman
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja twijfel ook tussen deze twee kleuren ds zwart dak of pw zwart dak (met strepen dan natuurlijk)Hans schreef:Tja.. was voor mij ook heel moeilijk, vond dark silver met zwart dak ook erg mooi, vind persoonlijk een zwarte achterkant mooier dan een zilvere. Dus ja een moeilijke keuze via www.mini.com en dan usa kan je ze goed samen stellen. Succes!
Ik zal een PW nemen![]()
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In mijn vorige R53 had ik een schuidak
Het belangrijkste verschil is dat nu het achterste deel ook openklapt in de eerste stand (kiepstand)
Als je het voorste deel daarna helemaal opene doet, gaat het achterste weer dicht.
Verder merk ik weinig verschil
Navi heb ik niet origineel omdat die zo duur is
Over twee weken krijg ik een becker ingebouwd.
Want is toch wel een handige gadget
PW met strepen bevalt mij goed!
Hij valt lekker op in het verkeer
Het belangrijkste verschil is dat nu het achterste deel ook openklapt in de eerste stand (kiepstand)
Als je het voorste deel daarna helemaal opene doet, gaat het achterste weer dicht.
Verder merk ik weinig verschil

Navi heb ik niet origineel omdat die zo duur is

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Misschien zijn er al weer demo's beschikbaar
Die zijn redelijk afgeladen met opties
De waarheid is soms zo simpelHans J schreef:PW is voor clubman echt het mooist. Vind ik.
Schuifdak altijd doen en grote wielen doen!
De rest boeien (lees budget afhankelijk). En als dat niet uitmaakt kruissen maar!!

Misschien zijn er al weer demo's beschikbaar
Die zijn redelijk afgeladen met opties

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
gr.
Oke, maar zeker wel een mooie optie dus, ja navi is zeker prijzig, maar het is wel heel gaaf in die clubman, met "I-drive" toch? Wordt toch een zakelijke auto, dus ga maar lekker aankruisen dan!Clubmenneke schreef:In mijn vorige R53 had ik een schuidak
Verder merk ik weinig verschil![]()
Navi heb ik niet origineel omdat die zo duur is![]()
gr.
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het wordt een cooper S
eindelijk, opties ben ik wel zo'n beetje uit nu. chili pakket navi sport onderstel etc.
alleen de kleur en de keuze van de velg is nog moeilijk. Twijfel nog steeds tussen Darksilver en PepperWhite, vind het jammer dat de gewone uni zwart niet meer geleverd wordt
en velg ben ik ook nog niet helemaal uit, in ieder geval een zwarte mss de double spoke R105 maar weet het nog niet zeker.
Gr. Olaf
HeyCooperS-lightningblue schreef:Moeilijk ja, wat voor uitvoering? Cooper, Cooper S of Cooper Diesel?
Het wordt een cooper S

alleen de kleur en de keuze van de velg is nog moeilijk. Twijfel nog steeds tussen Darksilver en PepperWhite, vind het jammer dat de gewone uni zwart niet meer geleverd wordt
en velg ben ik ook nog niet helemaal uit, in ieder geval een zwarte mss de double spoke R105 maar weet het nog niet zeker.
Gr. Olaf
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
dacht ook zeker dat dit een goede keuze zou zijn! heb er alleen nog geen foto van gezien.. (ook geen gewone cooper r56 trouwens)
ik wil er ook een 17 inch velg bij voor de winterbanden want die zullen wel weer niet leverbaar zijn voor 18 inch
gr. Olaf
Hey Raven,raven14 schreef:Double spoke R105 zwart is super goeie keuze, zeker bij Dark Silver/Black/black. 'k Heb er ook aan getwijfeld maar wilde uiteindelijk een lichte 17inch velg.
dacht ook zeker dat dit een goede keuze zou zijn! heb er alleen nog geen foto van gezien.. (ook geen gewone cooper r56 trouwens)
ik wil er ook een 17 inch velg bij voor de winterbanden want die zullen wel weer niet leverbaar zijn voor 18 inch
gr. Olaf
- Lola
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb er eentje besteld in Pepper White (de Cooper, de Cooper S werd toch net wat te gortig qua prijs...
)
Voor mij was belangrijk:
- Automatische airco
- Cruise Control (dus meteen ook een sportstuur, maar ik vind het standaard stuur sowieso niks, al is het niet meer zo erg als in de eerdere versie...)
- Piano Black panelen icm color line cream white (anders werd-ie zo grijs van binnen en ik ben nu een vrolijk rood interieur gewend)
- En natuurlijk vette 17" velgen, maar die moeten nog eventjes wachten...
Verder komen er zwarte strepen op de motorkap en verstralers in de bumper...

Voor mij was belangrijk:
- Automatische airco
- Cruise Control (dus meteen ook een sportstuur, maar ik vind het standaard stuur sowieso niks, al is het niet meer zo erg als in de eerdere versie...)
- Piano Black panelen icm color line cream white (anders werd-ie zo grijs van binnen en ik ben nu een vrolijk rood interieur gewend)
- En natuurlijk vette 17" velgen, maar die moeten nog eventjes wachten...
Verder komen er zwarte strepen op de motorkap en verstralers in de bumper...
Onze sponsors