De eerste om te reageren over de Midwinterrit 2008

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2008, 00:54

Mike en Marjolein, alles is al gezegd, maar super bedankt voor de leuke dag, de goede organisatie en de super leuke rit. Tijdens de rit eea gefilmd en ik zal dit op een later tijdstip posten.

marss
Marcel Always Open
Cabrio-King

14 jan 2008, 01:00

Ik zie dat onze BBQ-chef helemaal niet bedankt wordt :shock:

Floris bedankt voor de burgers - volgende keer weer !!! :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

14 jan 2008, 01:05

Ja die hamburgers waren super lekker, al had ik er wat teveel saus tussen gedaan :P Ach ja :P En cool dat het MINI logo's waren, al had BlonT het niet gezien. Hehe :P Ze zijn het nog door de cobra, dat haar naam alle eer aan doet ! ;)
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

14 jan 2008, 07:58

Jurgen schreef:Ja die hamburgers waren super lekker, al had ik er wat teveel saus tussen gedaan :P Ach ja :P En cool dat het MINI logo's waren, al had BlonT het niet gezien. Hehe :P Ze zijn het nog door de cobra, dat haar naam alle eer aan doet ! ;)

Ssssssssssssst ook BlonT is wel eens niet in vorm eej. :lol: :mrgreen:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2008, 08:00

Mike en Marjolein,

enorm bedankt voor de goede zorgen. Wordt volgend jaar wel moeilijk om zo'n rit weer te overtreffen!
MINIac
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 jan 2008, 08:20

Mike en Marjolijn

Heel hartelijk dank voor de goede organisatie van de rit. De verzorging was uitstekend en de rit erg goed uitgezet. Mooie plaatsjes gezien die ik helemaal niet kende zoals Willemstad en Oudenbosch. De koekjes heb ik nog niet opgegeten want die moeten eerst nog door de nodige mensen gezien worden.

Hoop dat het volgend jaar weer zo'n rit brengt dan zullen we zeker weer van de partij zijn.

Nogmaals bedankt Engel en Ingrid.
MINIac
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jan 2008, 09:15

Wow wat heb ik het gister naar mijn zin gehad :lol:
Kon jammer genoeg zelf niet rijden maar werd netjes om half 12 opgehaald door Tijsie en MINI4 me.
Lekker op ons dooie gemakkie naar Brabant gereden, waar we om kwart over 12 aankwamen.
Fris en fruitig aangekomen om de super locatie, eerst een lekker stukje taart gegeten en daarna een hoop bekenden een handje geschut.
Had het geluk dat ik met de mooiste MINI van de club mocht meerijden, nl Maaij ( wat zitten je stoelen lekker :wink: )
Was een leuke rit die heel goed te rijden was, maar door het treintje van 20 MINI's was het lekker achter elkaar aan tuffen.
Zo rond kwart over 5 aangekomen bij de start locatie waar we weer hartelijk verwelkomt werden door de organisatie.
Tot mijn grote verbazing zag ik bij binnenkomst een hele grote BBQ buiten staan, dus jullie begrijpen wat ik toen dacht, BBQen :wink:
Samen met Marjolein der broer hebben we zeker 250 burgers geflipt die er trouwens super uitzagen, zal wel een aardig k..t klus geweest zijn.
Naar lekker gegeten te hebben en de mooi prijzen aan me neus voorbij zien gaan zijn MINI4me, vriend en ik weer terug gereden naar huis.
Al met al een super dag gehad en kan niets anders zeggen dan HULDE VOOR DE ORGANISATIE, DUS OOK DE FAMILIELEDEN DIE MEE GEHOLPEN HEBBEN.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jan 2008, 09:29

Ziet er weer gaaf uit jongens (en dames ;) ) jammer dat ik dit keer geen tijd had!

Hopelijk tot snel!

Gr.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2008, 10:31

smetje schreef:ah ballooke, wist niet dat je met dezelfde reed :oops:

mijn dieselke heeft vandaag serieus moeten werken om al dat S geweld te kunnen bijhouden :shock: word toch tijd voor een chipje denk ik :P
Ja, volgens mij heb jij nog een tijdje achter mij gereden en stond er van te kijken dat jij (of iemand anders met een nieuw Dieselke) het zo goed bij hield met accelereren.
Afbeelding
jbcola
Brugse zot

14 jan 2008, 11:01

CooperS-lightningblue schreef:
smetje schreef:ah ballooke, wist niet dat je met dezelfde reed :oops:

mijn dieselke heeft vandaag serieus moeten werken om al dat S geweld te kunnen bijhouden :shock: word toch tijd voor een chipje denk ik :P
Ja, volgens mij heb jij nog een tijdje achter mij gereden en stond er van te kijken dat jij (of iemand anders met een nieuw Dieselke) het zo goed bij hield met accelereren.
Die diesels gaan idd hard, heb ik ook gemerkt :shock: Maar ze hebben toch serieus moeten stampen om erbij te blijven : >) >) :mrgreen:
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

14 jan 2008, 11:10

Hoi Iedereen,

pffff wij zijn ook weer een beetje uitgerust :D Het is echt zo super leuk deze reacties van jullie allemaal te lezen! En dat iedereen het zo naar zijn zin heeft gehad. Super gewoon!!
Ik wil Floris ook nog een hardstikke bedanken dat hij mijn broer heeft meegeholpen met de BBQ :D
We hebben zelf nog een heel klein stukje mee gereden met een clubje, wat toch wel even leuk was, je leeft er natuurlijk zo naar toe, maar eigenlijk zie je de rit helemaal niet, maar deze keer toch een leuk stukkie!

De tijd was wel wat krap, dat had ik denk ik verkeerd ingeschat, tussen de eerste en de laatste zat een uur verschil, zolang dacht ik niet dat het zou duren. Maar ach, leren we weer mee de volgende keer!! :)

Ik zag dat iemand geen koekje gekregen had :? Dank dat je een van de eerste was die wegreed, mijn schoonzusje deelde die uit, maar heeft bij de eerste er een paar vergeten. Sorry daarvoor :oops:

Ik zal vanmiddag de fotos eens op cd pc zetten, ik heb er jammergenoeg niet zo veel kunnen maken van de rit zelf. Ik ben dus HEEEEEL erg benieuwd naar de fotos en filmpjes van jullie!! Als het kan zou ik ze ook graag in hogere kwaliteit willen hebben :) Dan kan ik ze aan de familie laten zien. :)

Bedankt iedereen voor de lieve reacties, en volgend jaar weer!!!! Dan met 120 MINI's? hahaha

- Marjolein -
Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jan 2008, 11:18

florisvandam schreef: Had het geluk dat ik met de mooiste MINI van de club mocht meerijden, nl Maaij ( wat zitten je stoelen lekker :wink: ) Was een leuke rit die heel goed te rijden was, maar door het treintje van 20 MINI's was het lekker achter elkaar aan tuffen.
En in dat treintje van 20 MINI's reden wij achter Maaij. Wat een supermooie kar is dat toch!!
Alleen daarvan heb ik al genoten.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jan 2008, 13:50

Ik moet echt dringend es meeten met die hollanders, lijkt me dikke fun 8)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

14 jan 2008, 14:35

Zo bij deze even mijn reactie.

Aller eerst aan heel de organisatie HARTSTIKKE BEDANKT VOOR DEZE GEWELDIG RIT/DAG. Het was goed georganiseerd en de tocht was ook heel leuk. Ik kende veel weggetjes waar we gereden hebben als maar dat maakte het wel leuk om eens in de buurt te karren.

Aller eerst aangekomen in Ulvenhout. Hier gezellig wat gebabbeld, mini's gekeken en lekker koffie met taart.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stonden er meer als genoeg.

De mini van de organisatoren
Afbeelding

Toen rijden. Mooie tocht met een hele leuke en aangename stop bij Seppe. Waar de omstanders zoiets hadden van ''was dat nou'' :shock: haha. De chocomel was lekker. :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Ook hier aan mini's geen gebrek
Afbeelding

Toen weer verder over lekkere weggetjes richting Willemstad (met op een gegeven moment 13 mini's achter me aan :shock: ) waar we een leuk rondje hebben gereden. haha. Leuk om 13 mini's in 1 straat te zien keren. Naar Willemstad weer verder. Bij de Mac in Etten-Leur nog effe een sanitaite en drink stop gehouden om via het tunneltje haha lekker blairen door te rijden naar de finish. Daar nog lekker een Hamburger naar binnen gewerkt Mike mooie logo kerel. En lekker ook nog goed gebakken. :wink: Greep er bij de prijsuitrijking jammergenoeg naast zal vast hier door komen
Afbeelding
Nummer 13 op de 13de haha.

Eenmaal thuis aangekomen nog een leuke als afsluiter want vond het zonden ze op te eten maar welke was nou de mini sleutel???........
Afbeelding

Nogmaals namens mij en mn navigatrise bedankt en tot volgend jaar.

Greetz BigD
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

14 jan 2008, 14:44

Zou iemand het leuk vinden om een kort stukje te schrijven over de rit voor in het plaatstelijke krantje? Een beetje wat je van de dag vond enzo, en hoe alles verlopen is? Hoeft niet heel lang te zijn hoor :) Maar een leuke beschrijving van de dag! :) Je mag ook een stukje schrijven namens de club :) Wie???

- Marjolein -

pm me even als je dat wil doen!
Thanks!!!
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”