De eerste om te reageren over de Midwinterrit 2008
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Kaj ?? 

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 14 jan 2008, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Iedereen bedankt voor alle complimentjes
. We hebben met plezier gekeken naar alle verbaasde en vrolijke gezichten. En ook van alle bedankjes die we heel de dag van iedereen kregen 
Het was een heel geregel en gedoe maar als het dan allemaal goed uitpakt (op het wat te laat wegrijden na) gaf ons een heel goed gevoel
Uiteraard willen wij ook onze hulpen bedanken ! En met name:
Jeroen(broer van Marjolein) voor de Drive-in-disco
Els (Moeder van Marjolein) voor het helpen in de o.a. keuken en allerlei andere hand en spandiensten
Ron (Vader van Marjolein) voor het helpen met o.a. de chocolademelk en allerlei andere hand en spandiensten
Mandy (vriendin van Jeroen) voor het helpen van haar vriend
Corné (oom van Marjolein) voor het helpen met chocolademelkstop
Sandra (schoonzus van Marjolein) voor het helpen met opruimen en helpen met de 'catering'
Lois (nichtje van Marjolein) voor het stapelen van de hamburgerbakjes en het trekken van de briefjes
Claire (tante van Marjolein) voor het spontaan meehelpen met opruimen
Hans (broer van Marjolein) voor het helpen met opruimen en BBQ-en
Saskia en Rob (zus en haar man van Mike) Voor het helpen met foto's maken bij het wegrijden.
Floris voor het spontaan helpen met de BBQ, zoals een BBQ-chef dat alleen kan
Allemaal SUPER bedankt ! Zonder jullie hulp waren we nergens geweest
En uiteraard alle clubleden bedankt voor het zorgen dat deze dag een geweldige dag is geworden !
Op naar volgend jaar

Het was een heel geregel en gedoe maar als het dan allemaal goed uitpakt (op het wat te laat wegrijden na) gaf ons een heel goed gevoel

Uiteraard willen wij ook onze hulpen bedanken ! En met name:
Jeroen(broer van Marjolein) voor de Drive-in-disco

Els (Moeder van Marjolein) voor het helpen in de o.a. keuken en allerlei andere hand en spandiensten
Ron (Vader van Marjolein) voor het helpen met o.a. de chocolademelk en allerlei andere hand en spandiensten
Mandy (vriendin van Jeroen) voor het helpen van haar vriend

Corné (oom van Marjolein) voor het helpen met chocolademelkstop

Sandra (schoonzus van Marjolein) voor het helpen met opruimen en helpen met de 'catering'
Lois (nichtje van Marjolein) voor het stapelen van de hamburgerbakjes en het trekken van de briefjes

Claire (tante van Marjolein) voor het spontaan meehelpen met opruimen
Hans (broer van Marjolein) voor het helpen met opruimen en BBQ-en
Saskia en Rob (zus en haar man van Mike) Voor het helpen met foto's maken bij het wegrijden.
Floris voor het spontaan helpen met de BBQ, zoals een BBQ-chef dat alleen kan

Allemaal SUPER bedankt ! Zonder jullie hulp waren we nergens geweest

En uiteraard alle clubleden bedankt voor het zorgen dat deze dag een geweldige dag is geworden !
Op naar volgend jaar

- RUSOR
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi,
Nog een paar foto's van het leuke sfeertje

De rest van mijn foto's kan je op volgende link vinden...
http://rusor.smugmug.com/gallery/4160482#P-1-16

Tot volgende keer
GRTS Danny
Nog een paar foto's van het leuke sfeertje

De rest van mijn foto's kan je op volgende link vinden...
http://rusor.smugmug.com/gallery/4160482#P-1-16

Tot volgende keer

GRTS Danny
- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
het is al een dagje later ondertussen...maar moest gisteren nog werken ...
ook van hieruit een dikke proficiat voor Mike en Marjolein !!!
dank zij de late inschrijving welke door de zeer soepele organisatie puik verwerkt is...
hebben we kunne genieten van een mooi ritje en vooral de nederlandse gastvrijheid
lekkere baantjes, gebak, chocolademelk, koekje, hamburgers, en frisdrank...alles tot in de puntjes !!
thnx M&M ik zal ervoor zorgen dat we de volgende editie iets sneller "het papierwerk" io maken
op naar volgend jaar...
btw thnx RUSOR om ons op sleeptouw te nemen, bij ons was het net andersom...
wij moesten proberen om dat Dooperke te volgen, lekker tempo iig

ook van hieruit een dikke proficiat voor Mike en Marjolein !!!
dank zij de late inschrijving welke door de zeer soepele organisatie puik verwerkt is...

hebben we kunne genieten van een mooi ritje en vooral de nederlandse gastvrijheid

lekkere baantjes, gebak, chocolademelk, koekje, hamburgers, en frisdrank...alles tot in de puntjes !!
thnx M&M ik zal ervoor zorgen dat we de volgende editie iets sneller "het papierwerk" io maken

op naar volgend jaar...

btw thnx RUSOR om ons op sleeptouw te nemen, bij ons was het net andersom...
wij moesten proberen om dat Dooperke te volgen, lekker tempo iig

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Het is vast geen probleem als ik een paar mooie foto's van iedereen gebruik voor in het filmpje!
Fantastich mooi allemaal! En erg leuk om te zien!!! 
- Marjolein -

- Marjolein -

- Mini Edwin
- 4 op een rij!
Bericht
Hey Mike en Marjolein en de rest
We hebben het super naar ons zin gehad gisteren!!
Ook de hamburgers en de koekjes waren erg lekker!
Iedereen erg bedank voor de gezelligheid en alle andere leuke dingen!
Ook heb ik nog wat foto's van de hele verzameling

Groetjes van Edwin en de rest
We hebben het super naar ons zin gehad gisteren!!

Ook heb ik nog wat foto's van de hele verzameling

Groetjes van Edwin en de rest

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Heenreis naar Ulvenhout
http://www.esnips.com/doc/5ddc4cbb-b68f ... -ulvenhout
aankomst in Ulvenhout
http://www.esnips.com/doc/7d20f7de-48d7 ... -ulvenhout
Annet
p.s. het beste kan je de filmpjes downloaden, en dan op een groter formaat afdraaien (kwaliteit is dan een stuk beter) je moet wel lid zijn van Esnips, anders even aanmelden via de knop rechtsboven Sign In, geef dan een emailadres enz..... daarna kan je altijd de filmpjes en foto's downloaden (en bewaren op je eigen PC) van Esnips en afspelen in een groter formaat.
de filmjes zijn wel kort maar het groene monster staat eropMaVaEe schreef: Leuk setje filmpjes Annet!
Op de heenweg naar Ulvenhout filmde jij ons ook toen wij jullie inhaalde. Heb je daar ook nog een filmpje van?

Heenreis naar Ulvenhout
http://www.esnips.com/doc/5ddc4cbb-b68f ... -ulvenhout
aankomst in Ulvenhout
http://www.esnips.com/doc/7d20f7de-48d7 ... -ulvenhout
Annet
p.s. het beste kan je de filmpjes downloaden, en dan op een groter formaat afdraaien (kwaliteit is dan een stuk beter) je moet wel lid zijn van Esnips, anders even aanmelden via de knop rechtsboven Sign In, geef dan een emailadres enz..... daarna kan je altijd de filmpjes en foto's downloaden (en bewaren op je eigen PC) van Esnips en afspelen in een groter formaat.
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 15 jan 2008, 10:10, 2 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-pepperwhite
- One wheel wonder
Bericht
M'n eerste MINI rit en het was echt uberrrr!
Zeker voor herhaling vatbaar! Eerst thuis heel m'n auto op gepoetst met hulp van kaj
Daarna naar Ulvenhout gesjeesd met een paar mensen die we al gemeet hadden. Toen taart gegeten en echt.. ik vond het perfect verzorgd en heb het onwijs naar m'n zin gehad! Ik heb lekker even m'n MINI kunnen testen en weer wat ervaring op gedaan.. Ook met vrachtwagens die langs komen onderweg! Auto onder de modder dus kon hem s'avonds weer meteen poetsen maar dat was het allemaal waard! Ook super dat ik bij m'n eerste rit meteen getrokken werd bij het loten! Wist niet hoe ik moest reageren hoor, maar ik ben er super blij mee en die kalender krijgt zeker een mooi plaatsje!
Bedankt allemaal dat jullie er voor gezorgd hebben dat mijn eerste MINI rit een geweldige ervaring was

Bedankt allemaal dat jullie er voor gezorgd hebben dat mijn eerste MINI rit een geweldige ervaring was

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier wat foto's die wij gisteren gemaakt hebben:
Met smartie en happily in Zwolle:

Drukte bij Blont en Paul in de straat:

Verboden voor alles wat geen MINI is
:

MINI's bij het startpunt:

De langste MINI van de dag:

Vliegveld Seppe:

Willemstad:

De rest van de foto's is hier te vinden: http://www.mijnalbum.nl/Album=GSNKNHWW
Met smartie en happily in Zwolle:

Drukte bij Blont en Paul in de straat:

Verboden voor alles wat geen MINI is

MINI's bij het startpunt:

De langste MINI van de dag:

Vliegveld Seppe:

Willemstad:

De rest van de foto's is hier te vinden: http://www.mijnalbum.nl/Album=GSNKNHWW
Laatst gewijzigd door Ivo op 14 jan 2008, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht dat ik al een reactie had geplaatst maar ik zie hem niet meer, bij deze het was een fantastiche rit, heb het enorm naar mijn zin gehad, leuke dijken en weggetjes om lekker te sturen. De organisatie en de verzorging waren perfect
! Marjolein & Mike (en natuurlijk ook de anderen die hebben geholpen) Harstikke bedankt voor deze mooie dag!!!

Onze sponsors