Fre's Mini 1
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit kun je doen door een heel dun mesje aa de zijkant van het leer en het plastic te duwen. Dan beetje duwen en dan schieten de bevestigingspunten vanzelf los.
Hier heb ik eventueel ook nog een manual voor je:
Gearknop + Handbrake change
Het staat er niet zo heel makkelijk in bij de handremsectie maar je kunt wel zien hoe de bevestigingspunten van de lederen zak zitten. En hoe je het handvat er af moet halen.
Succes er mee!!
Hier heb ik eventueel ook nog een manual voor je:
Gearknop + Handbrake change
Het staat er niet zo heel makkelijk in bij de handremsectie maar je kunt wel zien hoe de bevestigingspunten van de lederen zak zitten. En hoe je het handvat er af moet halen.
Succes er mee!!
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fred, problemen met de lijm heb ik ook gehad. Mocht het niet hechten kun je andere lijm nemen. En dan moet je vullende lijm nemen en wat rond je handrem draaien bijvoorbeeld wat schilderstape. Dan loopt er de vullende lijm niet zo makkelijk uit. Ben hier zelf ook door het te proberen achter te gekomen
Het ziet er iig super uit! Succes er mee verder

Het ziet er iig super uit! Succes er mee verder

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb eraan gedacht, maar ik heb verder niets in alcantara en ben bang dat het na een tijdje lelijk gaat worden. Ik heb ook niets in carbon buiten dit, dus als er dan nog eens alcantara aanhangt lijkt het helemaal vreemd. Op zich wel mooier, maar niet in mijn mini vind ik. Leer komt nu mooi overeen met stuur, dash ...
Onze sponsors