@ BigD, ik geloof dat het Brouwersdam heet daaro. Coole locatie.
Heb trouwens op de terugweg mijn tank (voor mijn doen (ben zo'n watje die meteen gaat tanken als het rode lampje gaat branden) helemaal leeg gereden. Op de boardcomputer stond dat ik nog 12 kilometer kon rijden.
Daaraan gekoppeld meteen een vraagje; als de boardcomputer 0,0 aangeeft, dan staat de brandstofmeter nog maar net ECHT helemaal onderaan. Is er dan nog iets van reserve? Of is het dan echt gedaan? Iemand een idee?
marss
MARSS / CB Cooper
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Je kan doorrijden tot je -:- krijgt te zien. Geen idee hoever dat is.marss schreef:@ BigD, ik geloof dat het Brouwersdam heet daaro. Coole locatie.
Heb trouwens op de terugweg mijn tank (voor mijn doen (ben zo'n watje die meteen gaat tanken als het rode lampje gaat branden) helemaal leeg gereden. Op de boardcomputer stond dat ik nog 12 kilometer kon rijden.
Daaraan gekoppeld meteen een vraagje; als de boardcomputer 0,0 aangeeft, dan staat de brandstofmeter nog maar net ECHT helemaal onderaan. Is er dan nog iets van reserve? Of is het dan echt gedaan? Iemand een idee?
marss
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Je moet dat ff aan Rob vragen, die heeft op de autobahn staan klungelen met een lege tank!coendek schreef:dan kun je nog zo'n 5-8km rijden.. IK iig.. toen stond ie wel echt leeg
iDD
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
YES, vandaag heeft de MINI weer een apk-keuring gehad en deze is weer geldig tot februari 2009. Voor mij het moment om mijn MINI te koop te gaan zetten, ivm de wens voor een Cooper S. Mijn Coopertje is een super bakkie met alles er op en aan, dus mocht ik 'um niet verkocht krijgen, jammer dan, dan blijf ik 'um lekker rijden. Maar wellicht dat ik iemand blij kan maken met mijn cooper, waardoor ik het mogelijk maak om mezelf nog blijer te maken
.
De MINI zal in onderstaande staat worden verkocht (een aantal modificaties wil ik meenemen naar de evt. nieuwe Cooper S). Mocht je interesse hebben, dan graag een pm. Ik zal nog een nieuw topic aanmaken in de Clubshop, waarna er o.a. een advertentie op MP komt.

marss

De MINI zal in onderstaande staat worden verkocht (een aantal modificaties wil ik meenemen naar de evt. nieuwe Cooper S). Mocht je interesse hebben, dan graag een pm. Ik zal nog een nieuw topic aanmaken in de Clubshop, waarna er o.a. een advertentie op MP komt.

marss
Onze sponsors