Verlanglijstjes poll
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht

Edit: mail inmiddels verzonden!
Edit 2: inmiddels antwoord op de mail. Ze zijn aan het calculeren geslagen en komen met een voorstel!
Heb geen idee, maar ik kan alvast wel ffies informerenhans schreef:Weet iemand wat timmermans vraagt voor een compleet aero setje?? misschien een nieuwe groepsbuy

Edit: mail inmiddels verzonden!
Edit 2: inmiddels antwoord op de mail. Ze zijn aan het calculeren geslagen en komen met een voorstel!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht

Je kunt ze bestellen via E-bay bij "Strutbracer". Heb je boven en onder voor een mooi prijsje.
Zelf monteren is geen probleem!
Je moet alleen even navraag doen bij Cooper S rijders of ze ook passen die strutbraces op een S
Als je boven en onder bedpelt dan kan ik je de OMP strutbraces aanradenCooperSindiblue schreef:Bovenaan op mijn lijstje Stutbraces voor en achter

Je kunt ze bestellen via E-bay bij "Strutbracer". Heb je boven en onder voor een mooi prijsje.
Je moet alleen even navraag doen bij Cooper S rijders of ze ook passen die strutbraces op een S
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Boven en onder, voor en achter, zit er verschil in? D'r zit er een onder de motorkap van links naar rechts en een achteraan onder de auto van links naar rechts toch?
Thnx man!Arjan schreef:Als je boven en onder bedpelt dan kan ik je de OMP strutbraces aanradenCooperSindiblue schreef:Bovenaan op mijn lijstje Stutbraces voor en achter
Boven en onder, voor en achter, zit er verschil in? D'r zit er een onder de motorkap van links naar rechts en een achteraan onder de auto van links naar rechts toch?

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beide vooraan!!! Eentje bovenlangs en eentje onderlangs...CooperS-indiblue schreef:Thnx man!Arjan schreef:Als je boven en onder bedpelt dan kan ik je de OMP strutbraces aanradenCooperSindiblue schreef:Bovenaan op mijn lijstje Stutbraces voor en achter

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke, maar dan is de voorkant superstrak en de achterkant kan nog torderen? Dan moet er ook een achter-onder als je hem superstrak wilt hebben.LUV2XLR8 schreef:Beide vooraan!!! Eentje bovenlangs en eentje onderlangs...CooperS-indiblue schreef:Thnx man!Arjan schreef:
Als je boven en onder bedpelt dan kan ik je de OMP strutbraces aanraden

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Okeej!!LUV2XLR8 schreef:Die van mij is nu al snaar strak!!!
Veerpootbruggen i.c.m. AP-verlaging en Sportonderstel Plus![]()

Onze sponsors