Volgens http://www.routenet.nl via Breda - Tilburg - Eindhoven - Venlodinky-toy schreef:@ LUV2XLR8: hoe gaat de route liggen voor jullie
Is het nog mogelijk om dat pakket te bestellen, En kan iemand mij vertellen waar ik mij kan inschrijven?LUV2XLR8 schreef:Zo'n pakket wil ik dit jaar ook hebbe!!!P. de Gast schreef:Gaat dat turbo pakket via de club besteld worden..? zodat er ff geld overgemaakt word naar de club....Arjan schreef:
Ja, naarmate de datum dichterbij komt gaat de inschrijving over. Het inschrijfgeld is altijd minimaal voor wat je er voor terugkrijgt nl. een hele dag FUN, eten en drinken (consumptiebonnen) en een Goodie-bag met allemaal leuke MINI spullen (die vaak duurder zijn dan het inschrijfgeld)
Vorig jaar zat er mega MINI-handdoek in. Was/is zeker de moeite waard.
Greetz..![]()
En voor ons zou zondag de 28ste beter uitkomen...
-New Mini en New Mini Marco ( komen zaterdag en blijven overnachten teminsten moeten nog even wachten of het door kan gaanLUV2XLR8 schreef:Denk dat er twee groepen zullen ontstaan![]()
1) diegene die vrijdag al vertrekken
2) de zaterdaggangers
Groepje 1 bestaat vooralsnog uit:
- MiniJCW
- Paul en Ida
- Sleefje en Arjan
Groepje 2 bestaat uit:
- LUV2XLR8 & GlamourGirl
Waarschijnlijk komt LUV alleen, mss moet GG werken...new mini schreef:-New Mini en New Mini Marco ( komen zaterdag en blijven overnachten teminsten moeten nog even wachten of het door kan gaanLUV2XLR8 schreef:Denk dat er twee groepen zullen ontstaan![]()
2) de zaterdaggangers
- MiniJCW
- Paul en Ida
- Sleefje en Arjan
Groepje 2 bestaat uit:
- LUV2XLR8 & GlamourGirl
Dus LUV2XLR8 & GlamourGirl kunnen we ergens afspreken dan???
Maar je weet ook nog niet zeker of je gaat dan??LUV2XLR8 schreef:Waarschijnlijk komt LUV alleen, mss moet GG werken...new mini schreef:-New Mini en New Mini Marco ( komen zaterdag en blijven overnachten teminsten moeten nog even wachten of het door kan gaanLUV2XLR8 schreef:Denk dat er twee groepen zullen ontstaan![]()
2) de zaterdaggangers
- MiniJCW
- Paul en Ida
- Sleefje en Arjan
Groepje 2 bestaat uit:
- LUV2XLR8 & GlamourGirl
Dus LUV2XLR8 & GlamourGirl kunnen we ergens afspreken dan???
Onze sponsors