Goodbye Mini & 135i, hello Porsche Boxster Spyder PDK (p
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
ha berthil,
Ja, da's het performance pakket. Ik neem er wel wat van:
- uitlaatje* (voor 't mooi)
- inlaatje* (is er ook, voor 't mooi)
- veerpootbrug (is er ook)
- diffuser, en,
- verlaging
De rest niet.
*BMW zegt +3 hele pk's! haha. Als of je dat merkt. Dan worden het er 309 stuks.
Is wel een beetje in de categorie 'spiegeltjes en kraaltjes'. Maar het komt allemaal van BMW dus volledige garantie etc. Ik zie het als opsmuk, ookal zegt BMW dat het 'richtige performance upgrade is'. Wel erg duur allemaal.
Ja, da's het performance pakket. Ik neem er wel wat van:
- uitlaatje* (voor 't mooi)
- inlaatje* (is er ook, voor 't mooi)
- veerpootbrug (is er ook)
- diffuser, en,
- verlaging
De rest niet.
*BMW zegt +3 hele pk's! haha. Als of je dat merkt. Dan worden het er 309 stuks.
Is wel een beetje in de categorie 'spiegeltjes en kraaltjes'. Maar het komt allemaal van BMW dus volledige garantie etc. Ik zie het als opsmuk, ookal zegt BMW dat het 'richtige performance upgrade is'. Wel erg duur allemaal.
Veel rijplezier!
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Mijn 135i Le Mans Blauw
Mijn 135i Le Mas Blue.
Redelijke foto's, genomen met een mobiele telefoon:
foto 1:

foto 2: Met Rapper zoon-lief

Redelijke foto's, genomen met een mobiele telefoon:
foto 1:

foto 2: Met Rapper zoon-lief

Veel rijplezier!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Beste BMW collega's. Omdat onze auto's uit dezelfde stal komt, en misschien wel aardig om te weten voor jullie, volgt hier een kleine opsomming van de op hand zijnde upgrades:
- AC Schnitzer: chip 360 ps / 480 nm
Op 21 april is de afspraak.
- Performance Parts BMW (+/- 8 pk er bij, jaja!! 8 hele pk's dat zal enorm veel uitmaken
...)
Op donderdag 8 mei afspraak
> inlaat
> uitlaat
> verlagen
> diffuser
Uiteindelijk moet die 135i ergens op 365-370 pk (485 Nm) uitkomen.
Groet, Ferdinand
- AC Schnitzer: chip 360 ps / 480 nm
Op 21 april is de afspraak.
- Performance Parts BMW (+/- 8 pk er bij, jaja!! 8 hele pk's dat zal enorm veel uitmaken

Op donderdag 8 mei afspraak
> inlaat
> uitlaat
> verlagen
> diffuser
Uiteindelijk moet die 135i ergens op 365-370 pk (485 Nm) uitkomen.
Groet, Ferdinand
Veel rijplezier!
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Ha Fed,
Performance Parts zijn sportieve BMW onderdelen, in beginsle ontwikkeld voor de 6 in ijn motoren vanaf 2007. Onderdelen zijn: uitlaatje, inlaatje, verlaging, sportstoelen, veerpootbrug, 19"velgen, sportstuur (met allerlei led's er op), sport M pakket of zo iets. Eigenlijk spiegeltjes en kraaltjes, een tegenhanger van allerlei aftermarket onderdelen die op de markt komen. Het is meer 'het idee' dan werkelijke prestatieverbeterende onderdelen, de verkopers van BMW beweren natuurlijk anders.. dat die PP een wereld van verschil maken. Maar dat laatste is kletskoek.
Ha Hans,
Ik ga met dat 135i lel in geen 200 jaar een circuit op. Veel te bang dat ik schade rij, bovendien rij je zo maar een set banden op! Maar die DF racedagen zijn wel leuk!, ik ga eens kijken of ik een of andere goedkope tweedehands bak op de kop tik, waarmee ik die circuits mee afrag, dat lijkt me veel leuker. Eigenlijk ben ik op zoek naar een oude tweedehands Honda Type R of zo iets.
Performance Parts zijn sportieve BMW onderdelen, in beginsle ontwikkeld voor de 6 in ijn motoren vanaf 2007. Onderdelen zijn: uitlaatje, inlaatje, verlaging, sportstoelen, veerpootbrug, 19"velgen, sportstuur (met allerlei led's er op), sport M pakket of zo iets. Eigenlijk spiegeltjes en kraaltjes, een tegenhanger van allerlei aftermarket onderdelen die op de markt komen. Het is meer 'het idee' dan werkelijke prestatieverbeterende onderdelen, de verkopers van BMW beweren natuurlijk anders.. dat die PP een wereld van verschil maken. Maar dat laatste is kletskoek.
Ha Hans,
Ik ga met dat 135i lel in geen 200 jaar een circuit op. Veel te bang dat ik schade rij, bovendien rij je zo maar een set banden op! Maar die DF racedagen zijn wel leuk!, ik ga eens kijken of ik een of andere goedkope tweedehands bak op de kop tik, waarmee ik die circuits mee afrag, dat lijkt me veel leuker. Eigenlijk ben ik op zoek naar een oude tweedehands Honda Type R of zo iets.
Veel rijplezier!
Onze sponsors