ik heb je een karma gegeven omdat je het zo lief vraagt en ik vind dat je achterlichten toch mooi bij een donkere kleur staan (wat ze mij altijd hebben afgeraden, maar heb ze toch ook besteld )
haha zal ik dan maar reageren Kiddin. Heel vet al die dingen die jij met filters doet dat is info waar mensen die het nodig hebben tenminste wat aan hebben Maar als ik vragen mag, heb jij voor jou uitlaat een s-strip gebruikt? ziet er netjes uit past die dan ook gewoon goed? Goed bezig verder mooie cooper
Gewoon vette mini kerel! Niets van aantrekken, zal vast niets persoonlijks zijn ofzo, maar dat heb je met forums. Er zijn zoveel topics dat je andere gaat "verwaarlozen" of ff uit het oog verliezen, terwijl het helemaal niet je bedoeling is. Daar ben ik ook schuldig aan, je ziet vaak een mooie mini in show en shinetopics, maar ben je ff te lui om het te zeggen, omdat er nog zoveel topics zijn waar je ff iets wil in zeggen. Bij deze, sorry
Terug on topic, dikke mini! Ook leuk dat je gewoon verder blijft zoeken om alles uit je mini te halen. Keep it up. Foto's zijn ook lekker