Beste NewMiniClubbers,
Vanaf 1 maart ga ik bij Kamsteeg aan de slag als Audi verkoopadviseur. Daarnaast hebben ze/we natuurlijk ook VW in het assortiment.
Mocht ik in de toekomst iets voor jullie kunnen betekenen dan hoor ik het natuurlijk graag!
Overigens staat er een verslag in de laatste Autovisie van hun misteryshopper die onlangs bij Kamsteeg langs is geweest. Al met al buitenwgewoon positief!
groetjes,
Peter
Nieuwe baan, wie weet kan ik iets voor jullie betekenen...
- Peter
- Volledig MINI minded!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi peter,
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job, wordt je een collega van mijn zwagertje, die werk in Lisse bij Kamsteeg.
Verwacht natuurlijk wel dat je blijft bellen als er klanten aan je buro zitten
gr.
floris
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job, wordt je een collega van mijn zwagertje, die werk in Lisse bij Kamsteeg.
Verwacht natuurlijk wel dat je blijft bellen als er klanten aan je buro zitten

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Als ze nog een R8 kwijt moeten heb ik nog wel een plekkie...
Oja als je weet hoe Audi er mee weg komt van die LEDjes op de voorkant te hebben mag je het ook even vertellen. Volgens mij mag het volgens de Nederlandse wet niet echt, maar toch ook weer wel.
iDD
Oja als je weet hoe Audi er mee weg komt van die LEDjes op de voorkant te hebben mag je het ook even vertellen. Volgens mij mag het volgens de Nederlandse wet niet echt, maar toch ook weer wel.
iDD
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het grappige is dat een collega van me ook bij Kamsteeg gaat werken. Die gaat inderdaad naar de 'buren'. Hij woont bij winkelcentrum Atlas. Wat een reistijd hè! Ik ga in Voorschoten werken. Dat maakt voor mij weinig tot niets uit qua reistijd.
Hey Frankie,frankie schreef:Hey Peter,
Succes met je nieuwe job! Gewoon een paar deurtjes eerder of ga je naar een andere plaats?
Het grappige is dat een collega van me ook bij Kamsteeg gaat werken. Die gaat inderdaad naar de 'buren'. Hij woont bij winkelcentrum Atlas. Wat een reistijd hè! Ik ga in Voorschoten werken. Dat maakt voor mij weinig tot niets uit qua reistijd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd Peter 
Maar Audi, ik weet het niet hoor?
De R8 is de langzaamste auto die ze ooit gebouwd hebben en de A4 hangt met touwtjes aan elkaar.

De R8 is de langzaamste auto die ze ooit gebouwd hebben en de A4 hangt met touwtjes aan elkaar.

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou maar hopen dat ik een A3 of A4 kan gaan rijden met een beetje dikke motor
.
@Quattro; bij me vorige werkgever heb ik bijna 8 jaar gewerkt maar door een overname veranderde er zoveel dat ik toch wat anders ben gaan zoeken. Helaas is mijn huidige werkgever niet helemaal wat ik zocht en vandaar mijn overstap naar Kamsteeg. Ik ben het wel met je eens dat er in verkoopland redelijk vaak van werkgever gewisseld wordt.
Tja Berthil, ik was gevraagd bij Mercedes maar Audi sprak me toch meer aan en de organisatie is stabieler dan de MB organisatie bij ons in de buurt. Daar wordt op dit moment namelijk flink de bezem doorheen gehaald.Berthil schreef:Gefeliciteerd Peter
Nou maar hopen dat ik een A3 of A4 kan gaan rijden met een beetje dikke motor

@Quattro; bij me vorige werkgever heb ik bijna 8 jaar gewerkt maar door een overname veranderde er zoveel dat ik toch wat anders ben gaan zoeken. Helaas is mijn huidige werkgever niet helemaal wat ik zocht en vandaar mijn overstap naar Kamsteeg. Ik ben het wel met je eens dat er in verkoopland redelijk vaak van werkgever gewisseld wordt.
Onze sponsors