Wint his story ------------> The story continues
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan heb je mazzel gehad. In de noodloop gaat hij volgens mij magerder lopen, ook weer met kans op motorschade. Met de ScanGauge zie je trouwens de exacte watertemperatuur. Als ik het niet te gek maak blijft die altijd netjes op 82 graden (door de M7 thermostaat).
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Berthil: doe je ook mee de 14e? maken we een mooie Mini-trein op Zandvoort
Rob, brandde er geen lampje? Is toch wel tricky, want hoe merkt je dit normaal eigenlijk? In het dagelijks verkeer plankt men helemaal niet door naar de 215 in 5, maar rijdt men ondertussen wel met een kapotte thermostaat.Wint schreef:Het zijn zeker goeie gasten bij Beek!
@ Berthil, dan moet ik ook maar eens zo'n apparaatje aanschaffen....
Berthil: doe je ook mee de 14e? maken we een mooie Mini-trein op Zandvoort
Veel rijplezier!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wintje! Mazzelpik weer. Altijd goed om te horen dat ze bij Beek hun werk verstaan. Ik vertrouw ze daar ook echt 100% met het motorisch aspect van de MINI.
iDD
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee, niet in de kou

Rondreis van bijna twee weken door Israël. Dode zee, Jerusalem, Massada, Jaffa, Eilat en we proberen ook nog naar Petra (Jordanië) te komen (één van de 7 wereldwonderen, Raiders of the Lost Ark
, sorry voor de OT Rob):
Ferdinand schreef:ha berthil, ok, Wintersport? Nou ja, dan worden het Rob en ik en Hans in zijn vrachtauto...

Rondreis van bijna twee weken door Israël. Dode zee, Jerusalem, Massada, Jaffa, Eilat en we proberen ook nog naar Petra (Jordanië) te komen (één van de 7 wereldwonderen, Raiders of the Lost Ark

Laatst gewijzigd door Berthil op 29 jan 2008, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Ferdinand: Nope, er gaat helemaal niks nada noppes branden als ie het heet krijgt.
Je ziet het pas als het te laat is aan het standaard metertje.
Inderdaad super link dus.
Of je moet een ScanGauge aanschaffen zoals Berthil hem heeft.
Jij komt ook op mooie plekkies he Berthil?Berthil schreef:Ferdinand schreef:ha berthil, ok, Wintersport? Nou ja, dan worden het Rob en ik en Hans in zijn vrachtauto...Nee, niet in de kou
![]()
Rondreis van bijna twee weken door Israël. Dode zee, Jerusalem, Massada, Jaffa, Eilat en we proberen ook nog naar Petra (Jordanië) te komen (één van de 7 wereldwonderen, Raiders of the Lost Ark, sorry voor de OT Rob):

@ Ferdinand: Nope, er gaat helemaal niks nada noppes branden als ie het heet krijgt.
Je ziet het pas als het te laat is aan het standaard metertje.
Inderdaad super link dus.
Of je moet een ScanGauge aanschaffen zoals Berthil hem heeft.
Save a tree, eat a beaver

- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Prachtige reis! Heel goed gedaan.Berthil schreef:Ferdinand schreef:ha berthil, ok, Wintersport? Nou ja, dan worden het Rob en ik en Hans in zijn vrachtauto...Nee, niet in de kou
![]()
Rondreis van bijna twee weken door Israël. Dode zee, Jerusalem, Massada, Jaffa, Eilat en we proberen ook nog naar Petra (Jordanië) te komen (één van de 7 wereldwonderen, Raiders of the Lost Ark, sorry voor de OT Rob):
Veel rijplezier!
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren dus inderdaad naar CPZ geweest met onze Hans.
Het was nog ff dubben, maar toch maar de DAX gepakt.
Hier wat pica's:

En hier remde ik net die zwarte Z06 uit, jammer dat de foto dus iets te vroeg is genomen.....

De semie's plakken als een T*et in ieder geval!
Goeie aankoop dus.
Het was nog ff dubben, maar toch maar de DAX gepakt.

Hier wat pica's:

En hier remde ik net die zwarte Z06 uit, jammer dat de foto dus iets te vroeg is genomen.....

De semie's plakken als een T*et in ieder geval!
Goeie aankoop dus.

Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors