mijn coopertje heeft sinds ong een week heel vaak dat ie na bij elke rit nog aan het na koelen is. en dit met veel herrie (a la stofzuiger). ook als ik een klein en rustig ritje heb gereden doet ie dit.
wat kan het zijn? of is dit normaal..?
de meter geeft gewoon 90gr aan..
Cooper koelt na bij elke rit
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er zelf ook last van. Heb een paar ritjes gereden zonder voor-nummerplaat en dan gaat het goed. De motor wordt te warm. Wat ook helpt is als je het contact in stand 2 zet (dus NIET doorduwen tot ie start). Dan hoor je een soort rateltje, tenminste bij mij, zodra dat rateltje weg is pas starten. Dan wil hij nog wel eens normaal doen.
Bij mij koelt hij overigens niet meer als de auto uit staat. Alleen zodra ik hem start.
Ja, maar die had net met 280km/h over de snelweg geblazen, geen wonder.Sleefje schreef:Had onze Mr. Fuzzy dit ook niet?![]()
Zelf heb ik er geen last van.
Ik heb er zelf ook last van. Heb een paar ritjes gereden zonder voor-nummerplaat en dan gaat het goed. De motor wordt te warm. Wat ook helpt is als je het contact in stand 2 zet (dus NIET doorduwen tot ie start). Dan hoor je een soort rateltje, tenminste bij mij, zodra dat rateltje weg is pas starten. Dan wil hij nog wel eens normaal doen.
Bij mij koelt hij overigens niet meer als de auto uit staat. Alleen zodra ik hem start.

- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
bij mij slaat ie aan als ik hem uitzet, ook met nieuwe koelvloeistof doet ie dit
of ik de airco aan of uit zet heeft geen invloed....ik had dit vorig jaar helemaal niet..
of ik de airco aan of uit zet heeft geen invloed....ik had dit vorig jaar helemaal niet..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors